LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Humanitarni čin

Restoran OAZA podijelio preko 4000 obroka; doživjeli srceparajuća iskustva

Restoran OAZA Jofyul Kitchen već više od mjesec i pol pomaže potrebitim zagrepčanima dostavljajući im hranu, uz koju im upute motivacijske poruke.

Restoran OAZA Jofyul Kitchen već više od mjesec i pol pomaže potrebitim zagrepčanima dostavljajući im hranu, uz koju im upute motivacijske poruke.

Još od potresa koji se dogodio 22. ožujka u Zagrebu, restoran OAZA Joyful Kitchen ulaže napore da omogući hranu svima kojima je potrebna te tako pomogne potrebitim građanima pogođenim potresom u Zagrebu.

Vrijedni kuhari restorana svakodnevno su pripremali zdrave i ukusne cjelovite obroke, nakon čega su ih dijelili njihovi dostavljači. Osim obroka svaki dan su dobili i motivacijske poruke koje su im izmamile još veći osmijeh i nadu u bolje sutra.


Foto: O.A.Z.A
 
Vlasnik restorana Filip Brničević rekao je da ih je situacija naučila važnosti društvene odgovornosti te da su zbog toga htjeli poduzeti nešto dobro za zajednicu pa su pokrenuli crowdfunding kampanju Food for Life kojom su u zadnjih mjesec i pol dana podijelili oko 4000 obroka najpotrebitijim zagrepčanima. Njihova akcija još uvijek traje!

Kakve situacije su doživjeli tijekom Food for Life kampanje ispričao je direktor restorana, Goran Pejaković, koji dostavlja obroke od samog početka akcije:
– Motivirani da olakšamo život drugima kojima je zaista bilo teško zbog potresa, doživjeli smo različite reakcije ljudi kojima smo dostavljali. Neki su bili skeptični zbog činjenice da im netko u ovim potresnim trenucima velikodušno dijeli hranu, te su u nevjerici prihvaćali činjenicu da netko drugi zaista brine i misli na njih. Drugi su bili neizmjerno zahvalni što postoji takva empatija za druge. Kako su dani prolazili, mnogi su htjeli nekako uzvratiti za hranu, dajući voćku, ručno izrađujući umjetničke radove, a djeca su crtala crteže zahvalnosti. Tako smo se s mnogima povezali, slušali s kakvim izazovima i nedaćama se suočavaju. S vremenom su neki izražavali potrebu da im se pomogne i na druge načine, primjerice, dostavom lijekova, povrća i voća iz dućana, pa smo im htjeli i na taj način pomoći.
Jedan od djelatnika restorana, Kristijan Nekić, doživio je dirljivo iskustvo
– U ovoj situaciji koja nas je sve zadesila, gdje se iznova i iznova pred nas servirala prilika za reformu vlastite moralnosti, imali smo priliku izgraditi boljeg sebe. Kada je krenula Food for Life kampanja već nakon dva dana imao sam priliku suočiti se s vlastitim perceptivnim odmakom i činjenicom da, unatoč svim informacijama koje svakodnevno kolaju oko nas u modernom svijetu, nisam u dovoljnoj mjeri bio svjestan s kojim patnjama se suočavaju ljudi koji žive u našem susjedstvu. Osobe koje žive same, bolesne, bez primanja, čak pogođene potresom i, šlag na tortu, okružene korona virusom. S toliko ljubavi i zahvalnosti prihvatile su obrok koji su dobile putem ove inicijative. Samo kamen si ne bi postavio pitanje o vlastitom ophođenju prema svemu što mu je svakodnevno dostupno, počevši od toplog obroka.
Direktor Goran rekao je da se kroz cijelu priču razvilo jedno zajedništvo, da su im se javili ljudi koji su htjeli volontirati, pitali ih mogu li pomoći, stvorila se zajednica dobročinitelja. Kako kaže Goran, stvorio se timski duh između njih i u njihovom timu. Osoblje restorana poručilo je da su mnoge osobe omogućile da se kampanja realizira i to putem donacija, dostavljanja hrane, dobrih želja i podrške. Zahvaljuju svima što su pokazali dobro srce!
FOTO: OAZA JOYFUL KITCHEN