LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
PREDAJE I HRVATSKIM STUDENTIMA

Profesor Tomić autor je prvog enciklopedijskog rječnika odnosa s javnošću u svijetu

Do danas niti jedan autor ili grupa autora u svijetu nisu izradili sveobuhvatni rječnik koji bi standardizirao pojmove profesije odnosa s javnošću. Stoga je činjenica kako je ovo prvi rječnik odnosa s javnošću u svijetu i to mu daje posebnu važnost, ali i specifičnu profesionalnu težinu.

Do danas niti jedan autor ili grupa autora u svijetu nisu izradili sveobuhvatni rječnik koji bi standardizirao pojmove profesije odnosa s javnošću. Stoga je činjenica kako je ovo prvi rječnik odnosa s javnošću u svijetu i to mu daje posebnu važnost, ali i specifičnu profesionalnu težinu.

Enciklopedijski rječnik odnosa s javnošću (Enciclopedic Public Relations Dictionary) autora prof. dr. Zorana Tomića izišao je iz tiska.

Baby Lasagna proglašen Komunikatorom godine, ministar Fuchs se nije proslavio komunikacijskim vještinama


Profesor Tomić redoviti je član Europske akademije znanosti i umjetnosti i redoviti profesor na Sveučilištu u Mostaru i profesor na Sveučilištima u Zagrebu, Dubrovniku i Splitu. Upravo on zaslužan je za enciklopedijski rječnik iz područja odnosa s javnošću u svijetu. Naime, do danas niti jedan autor ili grupa autora u svijetu nisu izradili sveobuhvatni rječnik koji bi standardizirao pojmove profesije odnosa s javnošću. Stoga je činjenica kako je ovo prvi rječnik odnosa s javnošću u svijetu i to mu daje posebnu važnost, ali i specifičnu profesionalnu težinu.

Danas u svijetu nema 'pravog' rječnika odnosa s javnošću. Osamdesetih godina prošlog stoljeća (1983.) F. Jafkins napisao je Dictionary of Marketing, Advertising & Public Relations. Uvidom u taj rječnik evidentno je da ni deset posto pojmova nije s područja odnosa s javnošću, pa se on teško može smatrati rječnikom odnosa s javnošću. Pretražujući i tragajući za referentnim djelom, naišao sam na nekoliko kraćih online pojmovnika koji nikako, prema standardima UNESCO-a, ne ulaze u kategoriju knjige. Nedostatak „svjetskog“ rječnika pokušao sam nadoknaditi konzultiranjem američke Encyclopedia of Public Relations (ur. R. L. Heath, 2005.) i britanske Te International Encyclopedia of Communication (Oxford University Press, 1989.) enciklopedije te više priručnika i drugih djela s područja odnosa s javnošću i komunikacije, rekao je prof. dr. Zoran Tomić.

Riječnik je ispisan na gotovo 500 stranica, donosi više od 3.000 pojmova i sintetizira interdisciplinarnost profesije odnosa s javnošću. Dominantna područja obrade su informacijsko komunikacijske, ekonomske, sociološke i politološke znanosti pa sve do općih pojmova i njihovih značenja.

Fakultet političkih znanosti nudi četiri specijalistička studija u trajanju od dva semestra


Zbog naglašene interdisciplinarnosti, Rječnik potpisuju 24 recenzenata i to najuglednijih znanstvenika i lidera na svojim znanstvenim područjima.

Iskoristite priliku i na božićnoj radionici naučite kako stvoriti uspješnu PR-kampanju


FOTO: UNIOS, PRESS