Profesor Tomić autor je prvog enciklopedijskog rječnika odnosa s javnošću u svijetu
Do danas niti jedan autor ili grupa autora u svijetu nisu izradili sveobuhvatni rječnik koji bi standardizirao pojmove profesije odnosa s javnošću. Stoga je činjenica kako je ovo prvi rječnik odnosa s javnošću u svijetu i to mu daje posebnu važnost, ali i specifičnu profesionalnu težinu.
Do danas niti jedan autor ili grupa autora u svijetu nisu izradili sveobuhvatni rječnik koji bi standardizirao pojmove profesije odnosa s javnošću. Stoga je činjenica kako je ovo prvi rječnik odnosa s javnošću u svijetu i to mu daje posebnu važnost, ali i specifičnu profesionalnu težinu.
Enciklopedijski rječnik odnosa s javnošću (Enciclopedic Public Relations Dictionary) autora prof. dr. Zorana Tomića izišao je iz tiska.
Danas u svijetu nema 'pravog' rječnika odnosa s javnošću. Osamdesetih godina prošlog stoljeća (1983.) F. Jafkins napisao je Dictionary of Marketing, Advertising & Public Relations. Uvidom u taj rječnik evidentno je da ni deset posto pojmova nije s područja odnosa s javnošću, pa se on teško može smatrati rječnikom odnosa s javnošću. Pretražujući i tragajući za referentnim djelom, naišao sam na nekoliko kraćih online pojmovnika koji nikako, prema standardima UNESCO-a, ne ulaze u kategoriju knjige. Nedostatak „svjetskog“ rječnika pokušao sam nadoknaditi konzultiranjem američke Encyclopedia of Public Relations (ur. R. L. Heath, 2005.) i britanske Te International Encyclopedia of Communication (Oxford University Press, 1989.) enciklopedije te više priručnika i drugih djela s područja odnosa s javnošću i komunikacije, rekao je prof. dr. Zoran Tomić.
Riječnik je ispisan na gotovo 500 stranica, donosi više od 3.000 pojmova i sintetizira interdisciplinarnost profesije odnosa s javnošću. Dominantna područja obrade su informacijsko komunikacijske, ekonomske, sociološke i politološke znanosti pa sve do općih pojmova i njihovih značenja.