NIZ NEPRAVILNOSTI NA ZRAKOPLOVIMA CROATIA AIRLINESA
U protekla dva tjedna u zrakoplovnoj kompaniji Croatia Airlines dogodio se niz incidenata. Tip svakoga „neispravnoga“ zrakoplova bio je isti - Dash 8-400. Najveći inicdent zasigurno je bio prvi, nakon kojega se počela širiti panika.
U protekla dva tjedna u zrakoplovnoj kompaniji Croatia Airlines dogodio se niz incidenata. Tip svakoga „neispravnoga“ zrakoplova bio je isti - Dash 8-400. Najveći inicdent zasigurno je bio prvi, nakon kojega se počela širiti panika.
U protekla dva tjedna u zrakoplovnoj kompaniji Croatia Airlines dogodio se niz incidenata. Tip svakoga „neispravnoga“ zrakoplova bio je isti - Dash 8-400. Najveći incident zasigurno je bio prvi, nakon kojega se počela širiti panika. Podsjetimo se, pilot i kopilot doživjeli su neugodno iskustvo prilikom pokušaja slijetanja zrakoplova u zračnu luku Kloten. Usprkos težini situacije, uspješno su prizemljili zrakoplov, pri čemu nije ozlijeđen nijedan putnik ni član posade, a pilot i kopilot u javnim medijima predstavljeni su kao heroji.
Drugi incident dogodio se već sljedeći dan na letu Dubrovnik-Rim. Sumnjalo se na grešku u radu motora pa je zrakoplov preusmjeren u Zračnu luku Split gdje je utvrđeno da sve pravilno funkcionira.
Još jedan inicident dogodio se u utorak kada je let iz Dubrovnika ponovno vraćen u Zračnu luku Čilipi, odakle je, nakon jednoiplosatnog zadržavanja, odletio u Atenu. Problem je navodno bio u ručicama za prtljagu.
Konačno, zadnja nepravilnost uočena je na letu Zagreb-Pariz, a zrakoplov se trenutno nalazi na tehničkome pregledu.
Iz Croatia Airlinesa upozoravaju da su ovo samo sitne greške koje se događaju svakom zrakoplovu. Smatraju da je pažnju privukao prvi slučaj, nakon kojega je sve pošlo po krivu. Vjeruju da će se situacija stabilizirati i da nema potrebe za daljnjim širenjem panike.