Noviteti obrazovnog sustava
Ministarstvo u nevjerici: gdje leže interesi roditelja?
Cjelodnevna nastava nije prihvaćena u dvije škole – dvije građanske inicijative tuže Ministarstvo znanosti i obrazovanja.
Cjelodnevna nastava nije prihvaćena u dvije škole – dvije građanske inicijative tuže Ministarstvo znanosti i obrazovanja.
Ustavnu tužbu građanskih inicijativa roditelja dviju škola Ministarstvo znanosti i obrazovanja proglasilo je pravnom vratolomijom protiv interesa učenika. Naime, roditelji su tužbom pokazali da nisu zadovoljni uključivanjem škola koje njihova djeca pohađaju u program cjelodnevne nastave, prenosi Hina.
Ukoliko ostavimo po strani pravna tumačenja odluka i ostalih propisa jer će konačnu odluku o tome ipak donijeti sud, neupitno je da cjelodnevna škola donosi niz prednosti za učenike i roditelje. – stoji u odgovoru Hini iz Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Financijska olakšica za roditelje
Cjelodnevna škola učenicima nudi tri besplatna obroka, besplatne udžbenike, besplatne izvannastavne i izvanškolske aktivnosti, bolje uvjete u školama i da nemaju domaćih zadaća. Pa zašto su onda roditelji iz OŠ Novi Marof i OŠ Draganići u ponedjeljak podnijeli ustavnu tužbu?
Prema navodima, Radničko vijeće, Vijeće roditelja i Vijeće učitelja obiju škola većinom su glasali protiv prijave na poziv resornog Ministarstva za sudjelovanje u eksperimentalnom programu pod nazivom Osnovna škola kao cjelodnevna škola. No, ravnatelji obje škole ipak su prijavili škole, a onda ih MZO potvrdio. Roditelji su podnijeli prigovor i ministru, ali kako kažu, nije se očitovao.
Bolji uspjeh učenika
Iz Ministarstva ističu besplatne obroke i bolji uspjeh učenika kao izuzetne prednosti (zbog potpomognutog učenja), a navode i da se ranije produženi boravak u nekim školama dijelom plaćao, a cjelodnevnom nastavom ukinule bi se sve financijske naknade uključujući i one za dodatne izvannastavne i izvanškolske aktivnosti koje služe i organizirane su u okviru potreba cjelodnevne škole.
OZNAKE:
IZVOR:
HINA
FOTO:
STUDENTSKI.HR VIA CANVA