LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Suradnja CROZ-a i HDLU-a

Djelo mlade umjetnice s ALU-a vidljivo tri mjeseca kod križanja Slavonske avenije i Avenije Marina Držića

Javni prostor i prostor rada CROZ-ovih djelatnika narednih će mjeseci oplemenjavati rad Ivane Pipal, mlade umjetnice koja je diplomirala na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu.

Javni prostor i prostor rada CROZ-ovih djelatnika narednih će mjeseci oplemenjavati rad Ivane Pipal, mlade umjetnice koja je diplomirala na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu.

Umjetničko djelo Zahvalnost mlade umjetnice Ivane Pipal postavljeno je 19. prosinca 2018. na plakatu dimenzija 12 x 4,80 m na pročelju zgrade tvrtke CROZ u Zagrebu, kod križanja Slavonske avenije i Avenije Marina Držića. Tu će biti izloženo tri mjeseca i vidljivo tisućama ljudi.

Tvrtka CROZ, nastojeći društveno odgovorno postupati kroz inkluziju umjetnika u svoje poslovno okružje, odlučila se na suradnju s HDLU-om jer želi javni prostor i prostor rada svojih djelatnika oplemeniti umjetničkim djelima umjesto uobičajenim reklamnim vizualnim rješenjima. Ovaj je rad tek jedan u nizu proizašlih iz spomenute suradnje.

Ivana Pipal (Zagreb, 1990.) diplomirala je animirani film i nove medije na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu. Najčešće se izražava se kroz medij ilustracije, knjige, animacije, filma i videa. Istaknula se objavljivanjem svoje prve umjetničke knjige Priča o teti Mandi, a njena ilustrirana knjiga za djecu Žuti i Plavi grad objavljena je na 6 jezika nakon što je sudjelovala na izložbi ilustracija na Sajmu dječje knjige u Bologni. Dio je umjetničkog kolektiva Ljubavnice, koje spajaju umjetnost i znanost. Redovito izlaže svoje radove kroz samostalne i grupne izložbe, a režirala je i animirala nekoliko kratkih filmova i videa.

U svojim likovnim radovima bavi se vizualizacijom nevidljivih pojava, poput ljudskih osjećaja, stanja i odnosa. Nakon serije crteža trideset i tri osjećaja, prikazanih kroz intuitivno birane boje i oblike koji u gledatelju potiču interpretaciju i asocijacije na određene vlastite osjećaje, nastavlja se baviti ljudskim stanjima. Na ilustrativan način u ljudski oblik upisuje elemente koji se podudaruju s vizualizacijom emotivnih stanja.

FOTO: HDLU