LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Kampanja „Baci čik u koš“

Čisteći medvjedići „čikolovom“ spašavaju okoliš: u Zagrebu skupili 14 tisuća opušaka, u Novoj Kapeli više od šest tisuća!

Čisteći medvjedići pozivaju sve građane da im se pridruže i poručuju: „ Ako pušiš – baci opušak u koš, a ne na pod!“

Čisteći medvjedići pozivaju sve građane da im se pridruže i poručuju: „ Ako pušiš – baci opušak u koš, a ne na pod!“

Kampanja „Baci čik u koš“ pokrenuta je kako bi se istaknula štetnost bacanja opušaka u okoliš. Čisteći medvjedići i RokOtok započeli su ovu kampanju prvim „čikolovom“ u Zagrebu gdje su grad očistili od 14 tisuća opušaka. Medvjedići su čistili i centar Nove Kapele gdje su skupili više od šest tisuća opušaka u samo dva sata.


FOTO: PR, Čisteći medvjedići
 

Uskoro novi „čikolovi“

 

Novi „čikolovi“ najavljuju se i u Varaždinu (14. listopada) i Križevcima (29. listopada), a Čisteći medvjedići pozivaju sve građane da im se pridruže te poručuju: „ Ako pušiš – baci opušak u koš, a ne na pod!“
 

Kad smo prije tri i pol godine tijekom ranih dana korone započeli s Čistećim medvjedićima, uočavali smo opuške na svakom koraku pa smo se odlučili malo ozbiljnije se pozabaviti njima. Nažalost, dobar dio ljudi pogrešno misli da su opušci biorazgradivi pa ih onda iz neznanja, ali i komocije, bacaju na pod, u odvode, kanalizaciju, mora, rijeke, potoke”, izjavio je Perica Štefan, osnivač Čistećih medvjedića.


Naglašavaju da su opušci najčešći otpad u okolišu, a više od 80 posto ih je odbačeno na krivo mjesto. Otrov iiz opušaka preko zemlje i vode završi u ljudskoj prehrani, a osim toga štetni su za zdravlje i cijeli ekosustav. Polimerni filteri u opušcima napravljeni su od celuloznog acetata koji je izuzetno teško biorazgradiv.
 

Javljaju nam se ljudi koji su naprosto iziritirani količinom opušaka na svakom koraku pa se nadamo da će nam se i oni pridružiti u budućim čikolovima koje ćemo nastojati organizirati u što više hrvatskih gradova, ali i da će to potaknuti više instance na djelovanje u rješavanju ovog problema“, ističe Štefan te dodaje kako je kampanja izazvala brojne pozitivne reakcije.

FOTO: ČISTEĆI MEDVJEDIĆI, PR