Andrija Čolak gostuje na Startup srijedi
Andrija je pokrenuo Surf’n’Fries s prvom trgovinom u Rijeci. Danas je to najuspješnija hrvatska franšiza koja postoji u preko 15 zemalja na više od 40 lokacija, a u planu je i širenje na američki kontinent.
Andrija je pokrenuo Surf’n’Fries s prvom trgovinom u Rijeci. Danas je to najuspješnija hrvatska franšiza koja postoji u preko 15 zemalja na više od 40 lokacija, a u planu je i širenje na američki kontinent.
Hrvatska mreža poslovnih anđela (CRANE) u suradnji s Chivasom organizira i poziva na Startup srijedu s Andrijom Čolakom, osnivačem franšize Surf’n’Fries i suosnivačem startupa KISHA. Predavanje će se održati 2. studenog u 19 sati u prostoru Matis Lounde Bara (Trg Stjepana Radića 3, pored KD Vatroslav Lisinski) u Zagrebu. Nakon službenog dijela sve sudionike očekuje neformalno druženje uz degustaciju Chivas koktela.
Andrija Čolak studirao je Marketing Management u Kanadi, a fokus mu je bio na brandingu, prodaji, PR-u, inovaciji i kreativnosti. Prvu tvrtku otvorio je 2002. u 21. godini života kada je pokrenuo prvi specijalizirani oglasnik za nekretnine u Hrvatskoj – InfoNekrenine. 2008. godine s kojim je odradio uspješan exit kada su InfoNekretnine prodane stranoj korporaciji.
Odmah nakon prodaje InfoNekretnina, 2009. godine pokrenuo je Surf’n’Fries s prvom trgovinom u Rijeci. Danas je to najuspješnija hrvatska franšiza koja postoji u preko 15 zemalja na više od 40 lokacija. Jedna od najnovijih i vjerojatno najegzotičnijih lokacija je ona u Vijetnamu, dok su tu još i Njemačka, Norveška, Austrija, Turska, Slovenija, Mađarska, Rumunjska, Makedonija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora te naravno Hrvatska, a u planu je i širenje na američki kontinent. Sa Surf’n’Friesom Andrija je 2015. godine osvojio nagradu za najbolju mladu nadu u franšiznom svijetu od Inernational Franshize Association-a, najveće udruge franšizera na svijetu.
Također, Andrija je dio tima koji je napravio prvi pametni kišobran u svijetu – KISHA koji od samog početka bilježi veliki uspjeh. U prva tri mjeseca rasprodana je serija od tisuću komada, a danas su prisutni na tržištu 30 zemalja svijeta. Ovaj kišobran poseban je po tome što ima ugrađeni Bluetooth čip putem kojeg se spaja na pametni telefon i kroz aplikaciju javlja je li vrijeme da ga ponesete sa sobom iz kuće.
Pridružite nam se na Startup srijedi u Matis Lounge Baru te iz prve ruke saznajte kako svoju ideju pretočiti u ozbiljan posao, kako se uspješno probiti na strana tržišta i kako se najučinkovitije zaštiti od kiše. Nakon predavanja svoje dojmove razmijenite s ostalim posjetiteljima Startup srijede, poslovnim anđelima i poduzetnicima uz Chivas experience. Partner Startup srijede je Chivas – premium škotski viski. Chivas unutar globalne kampanje Win the right way nastoji pomoći perspektivnim start-upovima u poslovanju te podupirati vrijednosti kao odvažnost, hrabrost, prijateljstvo.
Startup srijeda besplatna je za sve zainteresirane, no zbog ograničenog broja mjesta potrebno je prijaviti svoj dolazak preko Entrio sustava. Dress code: Business Casual.