LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
ŽENSKI SAVJETI

Ove namirnice pomažu u ublažavanju menstrualnih bolova!

Primjerice, riba sadrži omega-3 masne kiseline koje djeluju protuupalno i smanjuju bolove.

Primjerice, riba sadrži omega-3 masne kiseline koje djeluju protuupalno i smanjuju bolove.

Menstrualni bolovi ponekad mogu biti izrazito bolni i neizdrživi, međutim, hrana koju jedete može vam pomoći u ublažavanju boli. U nastavku donosimo popis namirnica koje pomažu tijekom bolnih menstruacija.
 


VEZANO: Vodič kroz žensko zdravlje: kontracepcijske pilule – kako prepoznati odgovaraju li vam? 


 

1. Tamna čokolada

 

Tijekom menstrualnog ciklusa povećana je želja za slatkim, a umjesto obične čokolade pojedite tamnu čokoladu, koja u svom sastavu sadrži magnezij, koji opušta mišiće i popravlja raspoloženje.

Uoči državne mature, donosimo vrijedne savjete za maturante


 

2. Voće

 

Voće, poput banana, sadrži mnogo vitamina koji pomažu u ublažavanju menstrualnih bolova.

 

Sedam metoda za lakše učenje stranog jezika


3. Orašasti plodovi

 

Bademi, orasi i različite vrste sjemenki također pomažu u smirivanju bolova pomoću magnezija i ostalih zdravih sastojaka od kojih se sastoje.

 

4. Riba

 

Riba sadrži omega-3 masne kiseline koje djeluju protuupalno i smanjuju bolove. Najviše masnih kiselina imaju ribe poput sardine, lososa i skuše, no i ostale vrste riba obogaćene su mnogim vitaminima, koji također mogu pomoći u ublažavanju bolova.

Njega lica u 10 minuta za studentice koje su uvijek u žurbi


IZVOR: TIKTOK KANAL THE PERIOD THEORY
FOTO: FOTO: CANVA, ILUSTRACIJA