Dvije sastavnice sveučilišta u Zagrebu pokreću kampanju „Vitamini u sredini”
– Ovakvom se suradnjom potiče izlazak studenata iz zone komfora, kao i stjecanje novih znanja vezanih uz prehranu, slikanje, glumu i dizajn. – ističu predstavnici.
– Ovakvom se suradnjom potiče izlazak studenata iz zone komfora, kao i stjecanje novih znanja vezanih uz prehranu, slikanje, glumu i dizajn. – ističu predstavnici.
– Kampanja je zamišljena kao platforma za komunikaciju Medicinskog fakulteta i naizgled nespojivih umjetničkih studija, čime bi se potaknula suradnja i stvaranje kreativnih rješenja. Isto tako, ovakvom se suradnjom potiče izlazak studenata iz zone komfora, kao i stjecanje novih znanja vezanih uz prehranu, slikanje, glumu i dizajn. – pojašnjavaju predstavnici.
– Iz tog razloga, odlučili smo se na transmedijski pristup. Korištenjem raznovrsnih audiovizualnih materijala, cilj nam je potaknuti mlade da putem QR kodova na plakatima otvaraju multimedijske sadržaje na društvenim mrežama koje imaju edukativan karakter s humorističnom notom. Također, videozapisi podučavaju kako unositi dovoljne količine svih vitamina preko raznovrsne prehrane bez potrebe za suplementima. Ovakvim načinom pristupa ovoj važnoj temi želimo razbiti stigmu da su javnozdravstvene intervencije dosadne i da je pravilna prehrana neukusna i teška za održavanje. – ističu.