LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Novi trend u beauty svijetu

Da su slatki, nitko ne može osporiti. No, jesu li nam zaista potrebni?

Prije nekoliko godina beauty ovisnice totalno su poludjele za najnovijim gadgetom – make-up hladnjakom. I danas posvuda viđamo reklame na kojima nas tvorci ovog malog slatkog čuda uvjeravaju kako je to ono što nam nedostaje u kolekciji, stoga ni ne čudi da je nastao pravi hype oko istih. Zasigurno ima svoje prednosti, no je li nam prijeko potreban?

Prije nekoliko godina beauty ovisnice totalno su poludjele za najnovijim gadgetom – make-up hladnjakom. I danas posvuda viđamo reklame na kojima nas tvorci ovog malog slatkog čuda uvjeravaju kako je to ono što nam nedostaje u kolekciji, stoga ni ne čudi da je nastao pravi hype oko istih. Zasigurno ima svoje prednosti, no je li nam prijeko potreban?

Otkad su se pojavili, make-up hladnjaci preplavili su društvene mreže. Kako i ne bi kada većinom dolaze u neodoljivim pastelnim tonovima ružičaste, plave i ljubičaste boje. Mali su i kompaktni, ne zauzimaju puno mjesta, pa ih možete ponijeti i na putovanje. 

Ne dajte da vas veličina zavara, u njega stane sve – od kremica, šminke pa sve do popularnih masažera za lice.

Iako nitko ne može osporiti da sheet maske, baš kao i okoloočne kreme, bolje prijaju kada su hladne, to ne znači da ih nužno moramo skladištiti u ovim hladnjacima. Svi ti proizvodi, koje promotori ovog gadgeta navode da se trebaju čuvati na nižim temperaturama, u drogerijama ne stoje u hladnjacima, već na policama uz ostale proizvode na sobnoj temperaturi. I ne kvare se. To je moguće, jer kada se proizvode, prolaze niz testova i prilagođavaju se skladištenju u raznim uvjetima.

Druga stvar su kreme i ostali beauty proizvodi na kojima je izričito naznačeno pohranjivanje u hladnim prostorima. Većinom su to preparati organskog podrijetla koji se brže kvare, pa se ne smiju odlagati na sobnoj temperaturi. No, ni zbog njih nije nužno kupovati make-up hladnjake.

Koliko god oku primamljivi bili, nepotrebni su. To je samo dobar marketinški trik i dokaz da se danas sve može prodati. Vašim organskim proizvodima bit će sasvim dobro i u regularnom hladnjaku.

FOTO: PIXABAY.COM