Studenti osmišljavaju promotivne strategije za obiteljska poljoprivredna gospodarstva
Kroz projekt Tradicionalno je IN studenti s mentorima rade na popularizaciji gastronomskih specijaliteta, običaja te tradicije ruralnog kraja. S njihovim promotivnim rješenjima može se upoznati sva zainteresirana javnost na online skupu zakazanom za 14. prosinca.
Kroz projekt Tradicionalno je IN studenti s mentorima rade na popularizaciji gastronomskih specijaliteta, običaja te tradicije ruralnog kraja. S njihovim promotivnim rješenjima može se upoznati sva zainteresirana javnost na online skupu zakazanom za 14. prosinca.
– Projekt je baziran na očuvanju tradicionalnog bogatstva, gdje mladi svojim vještinama i zalaganjem upoznaju građane s ruralnim vrijednostima i običajima te ih žele osvijestiti o važnosti njihovog očuvanja. Broj agroturističkih gospodarstava u Hrvatskoj povećava se iz godine u godine, a članovi Hrvatskog agroekonomskog društva prepoznali su neiskorištenost potencijala za razvoj novih agroturističkih gospodarstava i za kvalitetniju promociju baštine. Stoga je organizator odlučio angažirati studente da osmisle promotivnu strategiju i putem digitalnih marketinških alata učine tradicionalno IN. Studenti imaju zadatak osmisliti i implementirati promotivnu strategiju kako bi se javnosti, a posebice mlađoj populaciji približile tradicijske vrijednosti. U tu su svrhu odabrana tri poljoprivredna gospodarstva iz različitih ruralnih područja na kojima mladi izrađuju popis gastronomske baštine i običaja u svrhu promocije. – navode iz HAED-a.
– U prvoj fazi studenti u suradnji s mentorima, članovima Hrvatskog agroekonomskog društva i nastavnicima triju spomenutih visokoškolskih institucija te vlasnicima triju odabranih agroturističkih gospodarstva prikupljaju podatke o gastronomskoj baštini i običajima pojedinog ruralnog područja. Druga faza projekta odnosi se na definiranje promotivnih strategija i promociju triju odabranih gospodarstva s naglaskom na tradiciju, gastronomiju i običaje kraja. Studenti u skupinama, uz podršku mentora i vlasnika agroturističkih gospodarstava, osmišljavaju i izrađuju/dorađuju promotivne materijale za odabrano agroturističko gospodarstvo. Treća faza projekta obuhvaća predstavljanje svih promotivnih rješenja i diseminaciju rezultata. Izrađeni promotivni materijali, kao i rezultati projekta, predstavit će se na zajedničkom skupu.
Spomenuto predstavljanje promotivnih rješenja na zajedničkom skupu bilo je planirano uživo, ali će se zbog epidemiološke situacije održati online. Zakazano je za 14. prosinca 2020, a svi mu se zainteresirani mogu pridružiti na Zoomu preko ove poveznice.