Hrvatska studentska asocijacija
Stiže još jedno izdanje Marketing Madness konferencije za studente
Hrvatska studentska asocijacija organizira deseto jubilarno izdanje svoje najveće studentske marketinške i PR konferencije. Saznajte kako do besplatne ulaznice.
Hrvatska studentska asocijacija organizira deseto jubilarno izdanje svoje najveće studentske marketinške i PR konferencije. Saznajte kako do besplatne ulaznice.
Hrvatska studentska asocijacija (HSA) i ove godine organizira već deseto izdanje studentske marketinške i PR konferencije Marketing Madness. Pozvani su svi oni koji žele unaprijediti svoje marketinško znanje i vještine te čuti priče vodećih stručnjaka iz industrije.
Konferencija pruža priliku svim zainteresiranim studentima da se pridruže i sudjeluju u interaktivnoj razmjeni znanja, iskustava i ideja sa stručnjacima iz područja marketinga. Marketing Madness će se održati 22. i 23. ožujka 2024. godine na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a bogatim programom će se tijekom ova dva dana staviti fokus na istraživanje aktualnih trendova i tehnologija koje oblikuju marketinški svijet.
Prvi dan konferencije, nazvan Creative Madness, posvećen je kreativnoj strani marketinga. Sudionici će imati priliku čuti inspirativne priče i savjete najvećih stručnjaka iz renomiranih kreativnih agencija te saznati više o njihovom radu i izazovima s kojima se susreću u brzom tempu tehnoloških promjena i stalno evoluirajućih trendova.
Drugi dan konferencije, nazvan Relationship Marketing, fokusiran je na marketing odnosa, odnosno na važnost izgradnje odnosa s klijentima i stvaranje dugoročnog uspjeha. Sudionike očekuju zanimljive panel rasprave o aktualnim pitanjima i izazovima s kojima se marketinška industrija suočava.
Organizatori ističu da je konferencija kreirana od studenata, za studente, s ciljem pružanja nezaboravnog iskustva i stjecanja znanja koja će biti od velike važnosti za njihov osobni i profesionalni razvoj.
Ulaz na konferenciju je besplatan, a ulaznice se mogu nabaviti putem poveznice.
Konferencija pruža priliku svim zainteresiranim studentima da se pridruže i sudjeluju u interaktivnoj razmjeni znanja, iskustava i ideja sa stručnjacima iz područja marketinga. Marketing Madness će se održati 22. i 23. ožujka 2024. godine na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a bogatim programom će se tijekom ova dva dana staviti fokus na istraživanje aktualnih trendova i tehnologija koje oblikuju marketinški svijet.
Prvi dan konferencije, nazvan Creative Madness, posvećen je kreativnoj strani marketinga. Sudionici će imati priliku čuti inspirativne priče i savjete najvećih stručnjaka iz renomiranih kreativnih agencija te saznati više o njihovom radu i izazovima s kojima se susreću u brzom tempu tehnoloških promjena i stalno evoluirajućih trendova.
Drugi dan konferencije, nazvan Relationship Marketing, fokusiran je na marketing odnosa, odnosno na važnost izgradnje odnosa s klijentima i stvaranje dugoročnog uspjeha. Sudionike očekuju zanimljive panel rasprave o aktualnim pitanjima i izazovima s kojima se marketinška industrija suočava.
Organizatori ističu da je konferencija kreirana od studenata, za studente, s ciljem pružanja nezaboravnog iskustva i stjecanja znanja koja će biti od velike važnosti za njihov osobni i profesionalni razvoj.
Ulaz na konferenciju je besplatan, a ulaznice se mogu nabaviti putem poveznice.
OZNAKE:
IZVOR:
HRVATSKA STUDENTSKA ASOCIJACIJA (HSA)
FOTO:
HRVATSKA STUDENTSKA ASOCIJACIJA (HSA)