Pružen uvid u stanje na tržištu rada u području odnosa s javnošću
Maraton karijera se 20. ožujka zaustavio na Hrvatskim studijima gdje su dvije gošće, PR stručnjakinje, održale poučna i zanimljiva predavanja o komunikaciji kao pozivu i influencer marketingu pred punom dvoranom.
Maraton karijera se 20. ožujka zaustavio na Hrvatskim studijima gdje su dvije gošće, PR stručnjakinje, održale poučna i zanimljiva predavanja o komunikaciji kao pozivu i influencer marketingu pred punom dvoranom.
Maraton karijera stigao je na svoju treću postaju u Zagrebu – još je jednom uspješne bivše studente vratio na njihove matične fakultete kako bi mlađim generacijama prenijeli znanje te ih potaknuli na vlastiti napredak i nastavak obrazovanja. Nakon predavanja test-vozača tvrtke Rimac Automobili, Miroslava Zrnčevića, koje se 13. ožujka održalo na Fakultetu strojarstva i brodogradnje, Maraton je stigao na Hrvatske studije gdje su 20. ožujka održana dva predavanja – Kristina Gotovac i Anamarija Virant posvetile su se temama komunikacije te influencer marketinga, uz što su ispričale i svoj put do uspjeha.
Kristina Gotovac, PR Senior u Komunikacijskom laboratoriju, svoje je predavanje Komunikacija kao poziv započela tako što je naglasila važnost stručne prakse, ali i teorije te nastavila opisom svoga osobnog karijernog puta od studentskih dana. S diplomom komunikologije i sociologije krenula je u poslovni svijet – radila je za neprofitnu organizaciju CRVENI NOSOVI klaunovidoktori, koju smatra ključnom za svoj razvoj zbog prikupljanja veoma širokog znanja. Također, naglasila je kako bez konstantne edukacije, prakse, aktivnosti, što znači i velike žrtve, nema kvalitetnog napretka – učenje nikada ne prestaje. Svojim je primjerima upozorila na različite problematične situacije u PR-u te podsjetila studente da etika struke ne smije biti dovedena u pitanje. Na zanimljivom je primjeru izrazito uspješne konferencije Future Tense prisutnim studentima dočarala što znači rad u agenciji te dala vrijedne savjete.
Foto: Sara Vučilovski
Anamarija Virant se u svome predavanju pozabavila popularnom i relevantnom temom – influencer marketingom u praksi. Predavanje je započela objašnjavanjem razlike između rada za brand i rada u agenciji. Trenutno je zaposlena u Degordianu kao digital PR manager, no još je od studentskih dana radila u PR agenciji. Izdvojila je trenutne trendove i posebne prednosti influencer marketinga te kao najbitnije korake za rast važnosti influencera izdvojila Instagram i YouTube. Prisutne je posebno zainteresirao prikaz domaćih, ali i globalnih kampanja s različitim influencerima. Studente je zainteresirala i zabavila izdvojivši negativne primjere kampanja poput one Fyre festivala, jednog od najvećih skandala u povijesti organizacije i promocije događaja.
Foto: Sara Vučilovski
Događaj je naišao na odličan odaziv, studenti su s velikim zanimanjem poslušali predavanja dviju uspješnih PR-ovki te postavljali pitanja i razmjenjivali iskustva. Obje su predavačice potaknule prisutne na studentski rad i stjecanje bogatog iskustva za vrijeme studija. Da je zadovoljna kvalitetom projekta, istaknula je Kristina Gotovac:
Projekti poput ovog izrazito su važni kako bi mladi dobili uvid u situaciju na tržištu rada. Izrazito sam zadovoljna odazivom na današnje predavanje, što dokazuje kvalitetu, samo tako nastavite!
O nastavku projekta te svim događajima vezanim uz njega možete čitati na službenoj stranici Maratona karijera. Događaj organizira Studentski informativni kutak u partnerstvu s Arrivom, Radenskom, Mediatoolkitom i Blooming cvjećarnom, a uz Studentski.hr medijski su pokrovitelji projekta: Global novine, ICT Business, Osijek031.com, SiB.hr i Poslovni dnevnik.