Produljenje nastave za tri tjedna studentima ekonomije rezultiralo uspješnim CRM pilot-projektom
„Ovaj projekt jasno pokazuje smjer u kojem Fakultet želi ići, posebice sa studentima na završnim godinama studija – to je suradnja s tvrtkama i povezivanje teorije s praksom.“ – rekao je Miroslav Mandić.
„Ovaj projekt jasno pokazuje smjer u kojem Fakultet želi ići, posebice sa studentima na završnim godinama studija – to je suradnja s tvrtkama i povezivanje teorije s praksom.“ – rekao je Miroslav Mandić.
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Microsoft i Adacta ovog su tjedna predstavili prve rezultate zajedničkog projekta suradnje sa studentima diplomskog studija EFZG-a na smjeru Marketing u akademskoj godini 2017/2018. U okviru izbornog kolegija Upravljanje odnosima s klijentima (CRM) na 5. godini studija, Microsoft je studentima omogućio besplatan pristup sustavu Dynamics 365 Customer Engagement za vrijeme trajanja kolegija, a Adacta je operativno podržala provedbu projekta edukacije o radu u ovom programskom rješenju.
Studenti su radili probnu implementaciju Dynamics 365 Customer Engagement sustava za salon ljepote. U svom radu nisu imali nikakvih ograničenja, a kako je riječ o studentima ekonomije, naglasak nije stavljen isključivo na softver, već na razvijanje potpune CRM strategije unutar poduzeća, uz podršku spomenutog sustava. Uz redovnih 10 tjedana nastave, pristali su i na dodatna tri tjedna, tijekom kojih su dodatno utvrdili svoja znanja i vještine u upravljanju odnosima s klijentima.
Tijekom izvođenja zadatka, podijeljeni su u grupe s najviše tri sudionika. Od ukupno 19 studentskih grupa koje su sudjelovale na projektu, u finalnom izboru odabrane su dvije koje su predstavnicima Microsofta, Adacte i Ekonomskog fakulteta predstavili svoja rješenja.
Svoje su mjesto u finalu zavrijedile dvije grupe studentica:
- Ena Prpić i Lena Dorić
- Laura Arcella, Silvija Gustec i Ines Mošmondor.
– Ovaj projekt jasno pokazuje smjer u kojem Fakultet želi ići, posebice sa studentima na završnim godinama studija – to je suradnja s tvrtkama i povezivanje teorije s praksom. Konačni je cilj da našim studentima pružimo kvalitetno obrazovanje i već na fakultetu dobijemo stručnjake koji će moći odgovoriti na izazove današnjeg tržišta rada. Iskustvo koje su naši studenti dobili surađujući s uspješnim kompanijama poput Microsofta i Adacte neprocjenjivo je. – rekao je Miroslav Mandić, docent na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
Studenti na ovaj način dobivaju praktična znanja o CRM-u, stječu bolju poziciju na tržištu rada, a njihova su novostečena znanja osnova za Microsoft Dynamics 356 certifikaciju, koja vrijedi u cijelom svijetu. Fakultet pak ovako omogućuje studentima pristup biznisu te povećava stopu njihova zapošljavanja, stoga će nastaviti sa sličnim suradnjama i u budućnosti ih proširiti na druge kolegije.