Pametno korištenje mobitela u nastavi
Djeca jako brzo usvajaju nove platforme pa tehnologiju ne treba demonizirati, već pametno iskoristiti, a uz mobitele nastava može biti i edukativna i kreativna.
Djeca jako brzo usvajaju nove platforme pa tehnologiju ne treba demonizirati, već pametno iskoristiti, a uz mobitele nastava može biti i edukativna i kreativna.
Trebaju li učenici i na koji način koristiti mobitele?
U školama diljem Hrvatske učenicima se govori kako utišane telefone za vrijeme sata trebaju držati u torbama. No, u srednjoj školi Jure Kaštelan u Omišu, problemom tajnog korištenja mobitela pozabavili su se na drugačiji način. Odlučili su pametno koristiti telefone u nastavi te svoje učenike potiču na iskorištavanje svih edukativnih prednosti koje mobiteli omogućuju.
Naime, na elektrotehničkom smjeru spomenute škole mobitele pametno koriste putem instalacije aplikacija kroz koje treniraju svoje vještine iz programiranja. Tako na kreativan način usvajaju znanja, a s obzirom na to da su ti učenici budući elektrotehničari dobro je da se s problematikom elektronike susretnu prije završetka školovanja.Svakodnevno svjedočimo razvoju novih tehnologija, stoga ih moramo objeručke prihvatiti. Djeca jako brzo usvajaju nove platforme pa tehnologiju ne treba demonizirati, već pametno iskoristiti.Mobitel danas može biti nadopuna nastavi u vidu istraživačkog rada u nastavi gdje se dodatno mogu istražiti neke teme i doći do različitih izvora o istom. Isto tako mobiteli otvaraju prostor novom vidu sadržaja u obrazovanju: videima, infografikama i grafikama - koje su vizualno i multimedijski zanimljivi načini učenja i analitičkog pristupa gradivu, rekla je Marija Volarević - profesorica zagrebačkog Fakulteta političkih znanosti.
Mobitel se može koristiti i za stvaranje sadržaja kreativnog izričaja na jedan potpuno novi način u sklopu nastave gdje učenici sami mogu kreirati multimedijalni sadržaj. Načini na koje se novi mediji, a time i mobiteli mogu koristiti u nastavi bit će jedan novi izazov u budućnosti o kojem će se svakako sve više raspravljati, ali i educirati. Djeca nove platforme usvajaju jako brzo, a na nama je da to ne ignoriramo već da kreativno iskoristimo u obrazovne svrhe - dodala je profesorica Volarević.