LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Analitika učenja

Održana radionica u okviru projekta HELA koji koordinira Fakultet organizacije i informatike

Temeljna svrha projekta je doprinijeti boljem razumijevanju i optimizaciji procesa učenja i poučavanja podržanog analitikama učenja kroz unapređenje zrelosti visokih učilišta u primjeni analitika učenja.

Temeljna svrha projekta je doprinijeti boljem razumijevanju i optimizaciji procesa učenja i poučavanja podržanog analitikama učenja kroz unapređenje zrelosti visokih učilišta u primjeni analitika učenja.

U četvrtak i petak, 21. i 22. listopada 2021, održani su virtualni konzorcijski sastanak i istraživačka radionica u okviru projekta HELA – Podizanje zrelosti visokih učilišta za implementaciju analitika učenja, koji koordinira Fakultet organizacije i informatike (FOI) u suradnji s četiri vanjska suradnika. Voditeljica projekta je prof. dr. sc. Nina Begičević Ređep, a suvoditeljica je prof. dr. sc. Diana Šimić.

Projekt u vrijednosti od 776 230 kn traje 4 godine (01/03/2021 – 28/02/2025), a financira ga Hrvatska zaklada za znanost.

Temeljna svrha projekta je doprinijeti boljem razumijevanju i optimizaciji procesa učenja i poučavanja podržanog analitikama učenja kroz unapređenje zrelosti visokih učilišta u primjeni analitika učenja. U okviru projekta razvit će se okvir zrelosti za implementaciju analitika učenja u hibridnom okruženju učenja.

Uz FOI kao koordinatora projektu značajan doprinos daju četiri suradnika s vodećih europskih sveučilišta u području informatike, edukacijskih i srodnih znanosti: prof. dr. sc. Hendrik Drachsler, Goethe University, Njemačka, prof. dr. sc. Bart Rienties, Open University, Ujedinjeno Kraljevstvo, prof. dr. sc. Wim Van Petegem, Ku Leuven, Belgija te dr. sc. Sandra Kučina Softić sa Sveučilišnog računarskog centra Sveučilišta u Zagrebu.

Konzorcijski sastanak i istraživačka radionica održani su u virtualnom formatu putem Zoom platforme.

U četvrtak, 21. listopada, voditeljica projekta prof. dr. sc. Nina Begičević Ređep sudionicima konzorcijskog sastanka predstavila je provedene projektne aktivnosti i ostvarene rezultate tijekom sedam mjeseci provođenja projekta. Suvoditeljica projekta prof. dr. sc. Diana Šimić uslijedila je izlaganjem na temu Theoretical and Conceptual Frameworks kroz koju je pojasnila motivaciju i teorijsku pozadinu projekta HELA te povezanost istraživačkih aktivnosti koje se provode u okviru projekta s njegovom svrhom i rezultatima.

Uslijedila je istraživačka radionica prof. dr. sc. Barta Rientiesa sa sveučilišta Open University, London, pod nazivom Practical implementations of LA  kroz koju su se sudionici na interaktivan način upoznali s konceptom analitika učenja. Događaj je završio grupnom diskusijom o provedenim radionicama i planiranjem nadolazećih istraživačkih aktivnosti do kraja prve godine projekta.

FOTO: UNSPLASH