„Mlada nada“
Nagrađeni su najbolji studentski radovi: od informiranosti generacije Z do izgradnje imidža na primjeru Baby Lasagne
Nagrada „Mlada nada“ tradicionalno je priznanje za izvrsnost, kreativnost i zalaganje studenata u istraživačkom i akademskom radu.
Nagrada „Mlada nada“ tradicionalno je priznanje za izvrsnost, kreativnost i zalaganje studenata u istraživačkom i akademskom radu.
U sklopu jubilarnog izdanja 10. studentske konferencije „Neki novi klinci“, koja je okupila mlade talente s različitih hrvatskih visokih učilišta, dodijeljene su prestižne nagrade za iznimne radove studenata u četiri kategorije. Nagrada „Mlada nada“ tradicionalno je priznanje za izvrsnost, kreativnost i zalaganje studenata u istraživačkom i akademskom radu, a ove godine je zabilježen rekordan broj prijava.
Žiri je imao težak zadatak – odabrati najbolje među brojnim kvalitetnim radovima. Evaluacija je obuhvatila analizu istraživačkih metoda, originalnosti pristupa i kreativnosti, a konačno su odabrani dobitnici nagrada u svakoj kategoriji.
- Diplomski rad: Nagradu je osvojila Barbara Poslek sa radom „Informiranost generacije Z o hrvatskoj nematerijalnoj baštini na UNESCO-ovim listama“. Rad je nastao na Hrvatskom katoličkom sveučilištu pod mentorstvom doc. dr. sc. Krešimira Dabe. Barbara je kroz istraživanje provela analizu stava i znanja generacije Z o hrvatskoj kulturnoj baštini, pružajući dubok uvid u važno društveno pitanje.
- Seminarski rad: Nagrada je pripala Ani Debeljak za rad „Uloga kreativnih i kulturnih industrija u izgradnji imidža Republike Hrvatske na primjeru Baby Lasagne“. Ana je na Sveučilištu u Dubrovniku pod mentorstvom izv. prof. dr. sc. Ivana Tante i Ivane Medo Bogdanović istraživala kako kulturne i kreativne industrije mogu doprinositi promociji zemlje na međunarodnoj sceni.
- Završni rad: Najbolji završni rad bio je Borna Činć za rad „Odnosi s javnošću Hrvatskog nogometnog saveza“. Borna je studirao na Fakultetu političkih znanosti pod mentorstvom prof. dr. sc. Bože Skoke, analizirajući PR strategije i komunikaciju Hrvatskog nogometnog saveza, te kako one utječu na percepciju i imidž hrvatskog nogometa.
- Komunikacijski plan: Nagradu za najbolji komunikacijski plan osvojile su Iva Marciuš i Lara Galzina za projekt „Mlinar – Okus pozitivnih promjena“. Studentice s Veleučilišta Edward Bernays predstavile su inovativan pristup komunikaciji i brendiranju, a mentorica im je bila Tatjana Kostić.
Iako je konkurencija bila iznimno jaka, ovogodišnji jubilarni skup ponosno je pokazao nevjerojatan talent i stručnost mladih ljudi. Čestitamo svim dobitnicima!
OZNAKE: