Na Kampusu Borongaj raspravljalo se o položaju žena u medijima
U organizaciji Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna održan je 9. simpoziji na Hrvatskim studijima na temu „Žene u medijima“.
U organizaciji Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna održan je 9. simpoziji na Hrvatskim studijima na temu „Žene u medijima“.
Na Kampusu Borongaj u četvrtak, 4. svibnja, raspravljalo se o suvremenom problemu neravnopravnosti žena u medijma, filmovima i javnom životu. Članovi Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna zanimljivim su i jedinstvenim programom simpozija prikazali položaj žena u medijma.
Simpozij je započeo u jutarnjim satima predavanjima o prisutnosti žena u javnom diskursu, položaju žena u javnoj kulturi, usporedbom uloge žena i muškaraca u informativnim emisijama i medijskim idealima ljepote. Predavačice su redom bile stručnjakinje na području medija i bivše studentice Hrvatskih studija.
FOTO: Barbara Boltiš/Komuna
Nakon jutarnjih predavanja uručene su nagrade pobjednicima natječaja za najbolji pisani rad, fotografiju i umjetničku sliku. Simpozij je nastavljen predavanjima o rodnoj ravnopravnosti i rodnoj problematici u medijima.
Predavanja su privedena kraju panel-raspravom o položaju žena u medijskoj industriji u kojoj su sudjelovale poznate žene iz svijeta televizije, radija. tiska i medijskih agencija.
FOTO: Barbara Boltiš/ Komuna
Simpozij je završen otvorenom raspravom u kojoj su studenti postavljali pitanja panelisticama.
Predsjednica USKN Komune Magdalena Bošnjak zadovoljna je simpozijem, odazivom posjetitelja i konačnim ishodom:
– Kao i ostali članovi Komune zadovoljna sam simpozijem. Drago mi je što su predavači izdvojili svoje vrijeme i posvetili se ovoj uvijek aktualnoj temi. Također mi je drago što je i publika prepoznala važnost ovog događaja. Tijekom dana na simpoziju je bilo stotinjak ljudi. Odlučili smo se za ovu temu jer su većina studenata komunikologije žene, a kao što smo na simpoziju mogli čuti, u medijskoj industriji uistinu radi više žena. Kako to da onda postoje razlike u plaći, dupli standardi i različiti kriteriji za žene i muškarce? Zašto žensko tijelo mora prodavati svaki proizvod i zašto nam se nameću određeni ideali ljepote? Zašto su muškarci češći sudionici raznih emisija? Zašto se ne čuje ženski glas? O ovim i sličnim pitanjima rijetko se razgovara te smo zato željeli studentima pružiti odgovor na njih. –