Na HKS-u održan okrugli stol u organizaciji studenata komunikologije
U organizaciji studenata komunikologije HKS-a održan je okrugli stol na temu "Internetski otisak u oglašavanju". Sudionici su imali priliku čuti neke nove, zanimljive i korisne informacije o digitalnom marketingu.
U organizaciji studenata komunikologije HKS-a održan je okrugli stol na temu "Internetski otisak u oglašavanju". Sudionici su imali priliku čuti neke nove, zanimljive i korisne informacije o digitalnom marketingu.
Na okruglom stolu pod nazivom Internetski otisak u oglašavanju, održanom 25. listopada 2018. na Hrvatskom katoličkom sveučilištu, sudionici su iznosili svoja mišljenja i savjete steknute iskustvom kako bi usmjerili studente komunikologije u njihovom profesionalnom i osobnom razvoju. Pojam koji se provlačio kroz gotovo sva izlaganja i na kojem je bio fokus samog okruglog stola jest digitalni marketing.
Prije samog okruglog stola sudionici su održali vlastite prezentacije, a zatim je uslijedila rasprava. Došlo se do zaključka da su najveći hit u današnjem digitalnom marketingu tzv. influenceri. Također, rečeno je kako se u Hrvatskoj manje prate trendovi nego drugdje u svijetu te da dobar dio klijenata i dalje ne izlazi iz okvira poznatog i isprobanog. Ipak, ljudi koji su željni nečega novog uvijek ima, samo ih treba pronaći!
Navedeni događaj samostalno su organizirali studenti komunikologije. Iako prvi, zasigurno im neće biti i zadnji. Moderator i voditelj Marko Jergović poručuje:
Sveukupno sam vrlo zadovoljan okruglim stolom i odazivom. S obzirom na to da je ovo prvi takav događaj koji su studenti u potpunosti sami organizirali, mislim da je sve bilo na stvarno kvalitetnoj razini. Govornici koji su bili pozvani na zanimljiv su način studentima prenijeli nove informacije i uvide u područje marketinga, što im je zasigurno bilo korisno jer je to jedno od polja kojima se naš studij bavi, a ne mogu o njemu slušati iz prakse na fakultetu. Naravno, uvijek ima mjesta za napredak i znam da će sljedeći slični događaj biti još bolji, ali mislim da je ovo bilo vrlo pozitivno iskustvo za sve uključene.
Na okruglom stolu sudjelovali su: dr. sc. Vatroslav Škare, Ekonomski fakultet Zagreb, Matej Brnardić iz tvrtke Degordian, Dino Oreški iz tvrtke CONSALTA, Ivan Tanić iz marketinške agencije Saatchi&Saatchi i Sven Turato iz tvrtke ATAUCTUS.