Novi trendovi kod mladih
Mladi sve manje koriste Google: društvene mreže postaju novi alat za pretraživanje informacija
Osim pretraživanja, društvene mreže mladima služe kao glavni izvor vijesti i informacija iz područja sporta, glazbe, kulture i drugih tema, dok su tradicionalni mediji, poput televizije, radija i portala, u drugom planu.
Osim pretraživanja, društvene mreže mladima služe kao glavni izvor vijesti i informacija iz područja sporta, glazbe, kulture i drugih tema, dok su tradicionalni mediji, poput televizije, radija i portala, u drugom planu.
Današnji način pretraživanja informacija među mlađim generacijama značajno se mijenja, ističe analitičar Bernsteinove tvrtke Mark Shmulik, prema izvještaju NY Posta. Mladi se sve više okreću društvenim mrežama umjesto tradicionalnim tražilicama poput Googlea. Preporuke za restorane traže na TikToku, proizvode na Amazonu, a umjesto korištenja Googlea za školske zadatke, sve više se oslanjaju na umjetnu inteligenciju i ChatGPT za pronalazak informacija ili čak izradu cijelih radova, na što upozoravaju i obrazovni djelatnici.
Jedan od ključnih razloga za taj trend jest povjerenje koje mladi imaju prema kreatorima sadržaja na platformama poput TikToka, smatrajući da su njihova iskustva autentična i nepristrana, za razliku od recenzija na specijaliziranim web-stranicama i Googleovim kartama, koje često mogu biti neautentične ili lažne.
Osim pretraživanja, društvene mreže mladima služe kao glavni izvor vijesti i informacija iz područja sporta, glazbe, kulture i drugih tema, dok su tradicionalni mediji, poput televizije, radija i portala, u drugom planu. Influenceri postaju ključni izvori informacija, pružajući sadržaj koji je mladima bliži i relevantniji.
OZNAKE:
IZVOR:
NY POST