LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Novi trendovi kod mladih

Mladi sve manje koriste Google: društvene mreže postaju novi alat za pretraživanje informacija

Osim pretraživanja, društvene mreže mladima služe kao glavni izvor vijesti i informacija iz područja sporta, glazbe, kulture i drugih tema, dok su tradicionalni mediji, poput televizije, radija i portala, u drugom planu.

Osim pretraživanja, društvene mreže mladima služe kao glavni izvor vijesti i informacija iz područja sporta, glazbe, kulture i drugih tema, dok su tradicionalni mediji, poput televizije, radija i portala, u drugom planu.

Današnji način pretraživanja informacija među mlađim generacijama značajno se mijenja, ističe analitičar Bernsteinove tvrtke Mark Shmulik, prema izvještaju NY Posta. Mladi se sve više okreću društvenim mrežama umjesto tradicionalnim tražilicama poput Googlea. Preporuke za restorane traže na TikToku, proizvode na Amazonu, a umjesto korištenja Googlea za školske zadatke, sve više se oslanjaju na umjetnu inteligenciju i ChatGPT za pronalazak informacija ili čak izradu cijelih radova, na što upozoravaju i obrazovni djelatnici.

Mladi danas: generacija bez nade ili generacija promjene?


Prema istraživanju provedenom u travnju 2023. na više od 2 tisuće ispitanika u SAD-u, koje su organizirali Forbes Advisor i Talker Research, čak 45% pripadnika generacije Z preferira pretraživati informacije preko društvenih mreža. Sličan trend primjetan je i kod 35% milenijalaca, dok se generacija X i baby boomeri još uvijek u velikoj mjeri oslanjaju na Google, s 20%, odnosno manje od 10% korisnika koji koriste društvene mreže za pretraživanje.

Mladi, iskoristite priliku: zagorska općina pripremila 10 tisuća eura za financiranje projekata za mlade


Jedan od ključnih razloga za taj trend jest povjerenje koje mladi imaju prema kreatorima sadržaja na platformama poput TikToka, smatrajući da su njihova iskustva autentična i nepristrana, za razliku od recenzija na specijaliziranim web-stranicama i Googleovim kartama, koje često mogu biti neautentične ili lažne.

Jednokratne e-cigarete koje sve više koriste mladi bit će zabranjene u još dvije zemlje od iduće godine


Osim pretraživanja, društvene mreže mladima služe kao glavni izvor vijesti i informacija iz područja sporta, glazbe, kulture i drugih tema, dok su tradicionalni mediji, poput televizije, radija i portala, u drugom planu. Influenceri postaju ključni izvori informacija, pružajući sadržaj koji je mladima bliži i relevantniji.

IZVOR: NY POST
FOTO: CANVA PRO / KSENIIA PERMINOVA, ILUSTRACIJA