Milenijsko natjecanje na EFOS-u okupilo 560 sudionika iz pet zemalja, natjecali su se školarci i studenti
Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održano je 4. međunarodno Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije, čiji je cilj razvoj kritičkog načina razmišljanja, digitalnih vještina i inovacija. U organizaciji EFOS-a i Andizeta – Instituta za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji, natjecanje je okupilo preko 560 sudionika iz osnovnih i srednjih škola te fakulteta iz čak pet različitih zemalja koji su došli predstaviti svoja idejna rješenja za natjecateljske teme povezane s kulturnom baštinom, kao što su glagoljica kao kulturni identitet, vodik kao goriva budućnost, mitologija u novom mileniju te put svile.
Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održano je 4. međunarodno Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije, čiji je cilj razvoj kritičkog načina razmišljanja, digitalnih vještina i inovacija. U organizaciji EFOS-a i Andizeta – Instituta za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji, natjecanje je okupilo preko 560 sudionika iz osnovnih i srednjih škola te fakulteta iz čak pet različitih zemalja koji su došli predstaviti svoja idejna rješenja za natjecateljske teme povezane s kulturnom baštinom, kao što su glagoljica kao kulturni identitet, vodik kao goriva budućnost, mitologija u novom mileniju te put svile.
Suvremeni svijet pokreću inovacije i kreativnost, zbog čega formalni obrazovni sustav ima sve veću obvezu svojim učenicima i studentima omogućiti prilike za razvoj kritičkog i inovativnog promišljanja te izražavanja. Upravo zbog toga Milenijsko natjecanje živi i drži svoju tradiciju već četvrtu godinu za redom na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, u organizaciji studenata i profesora s EFOS-a te istraživača s Instituta Andizet. Odmah nakon prve godine održavanja, natjecanje je dobilo međunarodni karakter jer je prepoznata potreba za takvom platformom, koja je ove godine okupila preko 560 sudionika iz pet različitih zemalja. Štoviše, domaći sudionici okupili su se iz čak 18 županija što dokazuje i kako je riječ o važnom akademskom događaju na nacionalnoj razini.
Posebnost ovog natjecanja je u tome što okuplja mladež svih razina obrazovanja, od najnižeg do najvišeg, a organizirano je u tri kategorije: Kreativni sat – za osnovnoškolski uzrast, Kreativni kalendar – za srednjoškolce, i Kreativni planet – za studente. Sudionici su imali priliku pokazati svoju kreativnost, znanje i digitalne vještine kroz četiri pomno odabrane natjecateljske teme koje su povezane s kulturnom baštinom. Riječ je o glagoljici kao kulturnom identitetu, vodiku kao gorivu budućnosti, mitologiji u novom mileniju te putu svile.
Sudionici i njihovi mentori kroz tri dana natjecanja predstavljali su svoj višemjesečni rad na idejnim rješenjima i projektima prosudbenom povjerenstvu. Nakon natjecanja izrađuje se knjiga svih predstavljenih projekata, čime se žele zaštiti autorska prava mladih natjecatelja. Osim toga, većina idejnih rješenja i projekata ima praktičnu dimenziju koja u nekim slučajevima rezultira poduzetničkim pothvatom.
Milenijsko natjecanje pozivnica je svima koji žele poticati kreativnosti, kritički način razmišljanja i inovativnost kod učenika i studenata, a to će imati priliku učiniti kroz mentorstvo i timski rad.
Više informacija o ovogodišnjem natjecanju i pobjednicima, dostupno je ovdje.