LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Svjetsko studentsko natjecanje

„L'Oréal Brandstorm”: 10 000 eura za osmišljavanje frizerskog salona budućnosti

Do 26. veljače zaprimaju se prijave za sudjelovanje na novom izdanju natjecanja „L'Oréal Brandstorm”. S po 10 000 eura nagradit će se tri tima, i to za najbolju promociju brenda, za najbolju tehnološku inovaciju te za društvenu odgovornost zamišljenog koncepta.

Do 26. veljače zaprimaju se prijave za sudjelovanje na novom izdanju natjecanja „L'Oréal Brandstorm”. S po 10 000 eura nagradit će se tri tima, i to za najbolju promociju brenda, za najbolju tehnološku inovaciju te za društvenu odgovornost zamišljenog koncepta.

Svjetsko studentsko natjecanje L'Oréal Brandstorm 26. godinu zaredom nastavlja postavljati izazove sudionicima, a ovogodišnji je osmišljavanje frizerskog salona budućnosti. Istraživanje provedeno u Americi, Italiji, Francuskoj i Njemačkoj pokazalo je da u posljednje vrijeme pada učestalost posjeta frizerskom salonu, unatoč tome što mnoge žene i dalje svoju kosu percipiraju kao simbol ženstvenosti i osobnosti. Sudionici imaju za cilj privući posjetitelje u salone koji su u ovom trenutku tek mjesta sa snažnim potencijalom, ali nedovoljno iskorištena.

Rok za online prijavu na natjecanje je 26. veljače 2018. godine  

Najbolje studentske timove L'Oreal u Parizu nagrađuje trima nagradama – za najbolju promociju brenda L'Oreal Professionnel (BRAND AWARD), za najbolju tehnološku inovaciju (TECH AWARD) te društvenu odgovornost zamišljenog koncepta (CSR AWARD), a svaka nagrada donosi novčani iznos u vrijednosti od 10 000 eura. Projekt Brandstorm ujedno je i važan regrutacijski kanal koji otvara vrata jedne od najuspješnijih multinacionalnih kompanija studentima, čemu u prilog govori i brojka od gotovo 200 sudionika svake godine kojima se pruži prilika za zaposlenje u tvrtki L'Oréal.

Istraživanje koje je odredilo temu natjecanja

Sudjelujte u kreativnom božićnom natjecanju u ukrašavanju božićnih drvaca


Gotovo je 200 žena u četiri zemlje svijeta u istraživanju izreklo svoja iskustva i stavove vezane uz posjete frizerskom salonu. Tako su pronađena tri razloga koja objašnjavaju prorijeđenu frekvenciju odlazaka u frizerski salon. Klijentice su istaknule kako salon nije prilagođen njihovom modernom lifestyleu i više ne ispunjava njihova beauty očekivanja. Ograničeno radno vrijeme, usluge koje traju predugo, izostanak osjećaja ugode i komfora te osjećaja uvažavanja i poštovanja od strane osoblja ističu kao argumente zbog kojih same stvaraju novu kućnu rutinu brige o kosi. Također, frizerski salon opisuju kao mjesto koje inhibira želje i očekivanja posjetiteljica, ističući da je pristup frizera često tehnički orijentiran, ne uzimajući u obzir ljepotu u cjelini, a usluga nedovoljno personalizirana. Tako se ovogodišnji Brandstorm zadatak, baziran na provedenom istraživanju, sastoji od osmišljavanja profesionalnog salona budućnosti odnosno osmišljavanja i povezivanja novih usluga, digitalnih rješenja i povezanih tehnologija u frizerskom segmentu.

Kome je namijenjen?

Na Brandstormu 2018 mogu sudjelovati timovi studenata preddiplomskih i diplomskih studija koji su stariji od 18 godina te imaju manje od dvije godine radnog staža, u što nisu uključena pripravništva, stipendije i ljetni poslovi. Moraju biti oformljeni u timove po troje studenata iz iste države te se njihov sastav ne smije mijenjati nakon predaje pitcha (prezentacije ideje u tri slajda). Predani materijali moraju biti na engleskom jeziku, a projekti će u svakoj fazi moći osvojiti 100 bodova, pri čemu inovativnost (innovative) odnosi 30% ocjene, korisnost (useful) 30%, primjenjivost (feasible) 20% te mogućnost modifikacije (scalable) 20%. Ne mogu sudjelovati studenti koji su već sudjelovali na prethodnim izdanjima ovog natjecanja.

Uskoro počinje borba za titulu najboljih sveučilišnih plivača i vaterpolista. Studenti iz cijele Hrvatske stižu u Vukovar


Ideja je cjelokupnog projekta pružiti studentima pedagoško i profesionalno iskustvo i priliku da budu inovativni u industriji ljepote. Ovaj projekt ima za cilj poboljšanje studentskih poduzetničkih vještina, kreativnosti i bolje poznavanje poslovanja grupe L'Oréal.

Ključni datumi:

  • 26. veljače 2018. – rok za prijavu na natjecanje
  • 5. ožujka 2018. – rok za predaju projektne ideje 
  • TBD. – objava finalista koji će sudjelovati na nacionalnom natjecanju (Hrvatska i Srbija)
  • 28. ožujka 2018. – nacionalno natjecanje (Hrvatska i Srbija)
  • 17. svibnja 2018. – svjetsko finale u Parizu

Sve se dodatne informacije nalaze na poveznici.

Zanimaju te turizam i menadžment? Prijavi se na ovo studentsko natjecanje u rješavanju stvarnih poslovnih izazova


IZVOR: MILLENIUM PROMOCIJA
FOTO: FLICKR