Jedna soba, dva računala, nulti honorari i velika strast dovoljni su za pokretanje vlastitog biznisa
Zaista, kada uzmemo u obzir početak koji su činili 23-godišnji entuzijasti, osnovni uvjeti i tek velika strast kao pokretač projekta, nameće nam se pitanje: kako je nastao današnji Degordian?
Zaista, kada uzmemo u obzir početak koji su činili 23-godišnji entuzijasti, osnovni uvjeti i tek velika strast kao pokretač projekta, nameće nam se pitanje: kako je nastao današnji Degordian?
Degordian, jedna od najbrže rastućih full service agencija u regiji, danas je prepoznatljiva klijentima na globalnoj razini. Agencija koja zavidno konkurira u području digitalnog marketinga i produkcije krenula je s izgradnjom globalnih okvira, ni više ni manje – iz dnevnog boravka. Daniel Ackermann, CEO agencije, zajedno s Tomislavom Grubišićem pokrenuo je startup iz svoga stana. Danas se može pohvaliti troznamenkastim brojem zadovoljnih zaposlenika, velikim brojem uspješnih kampanja i velikih projekata te još većih priznanja.
Kako je sve počelo?
Zaista, kada uzmemo u obzir početak koji su činili 23-godišnji entuzijasti, jedna soba, dva računala, nulti honorari i tek velika strast kao pokretač projekta, nameće nam se pitanje: kako? Počevši kao Interaktivni studio (ili iStudio), a kasnije kao preimenovani Degordian, ovi su dečki od samih početaka ulagali što su mogli, a to su vlastite sposobnosti. Svaki djelić zarađenih sredstava ulagali su dalje, prvenstveno u zapošljavanje nove radne snage, ali i širenje poslovanja kroz nove usluge i nove radne prostore i uvjete. Njihov su rad prepoznali investitori koji su im pomogli da se podignu na noge, iako je mnogo bilo potrebno da Degordian stane uz bok velikim igračima na tržištu.
A danas?
Svojim su daljnjim radom privukli brojne internacionalne klijente. Njihov se potencijal pokazao već u novoj web stranici, a način na koji su prepoznali potencijal društvenih mreža spominjao se unutar čitave industrije. Usluge poput social media i content marketinga, web produkcije, digitalnih i kreativnih strategija i mnoge druge, prepoznali su klijenti i u susjednim zemljama, što je dovelo do povezivanja s tamošnjim agencijama i kasnijim otvaranjem vlastitih ureda. Osim uobičajenih agencijskih usluga, Degordian je pokrenuo i druge projekte plasirajući ih na korištenje stručnjacima marketinške niše. Tako je primjerice nastao Socialpuzzle, vrijedan aplikacijski alat za nagradne igre, ali i Mediatoolkit, alat za online praćenje ključnih riječi u realnom vremenu. Mediatoolkit je poseban startup koji zapošljava 30-ak mladih entuzijasta s različitih fakulteta čiji je prosjek godina 26, a potiče praksu, motivaciju za rad i razmjenu iskustava i znanja.
Degordian tim, FOTO: Degordian
Poznati slogan Makes you curious danas zasigurno opisuje ono što Degordian i njegovi zaposlenici jesu. O tome da ova agencija potiče mlade entuzijaste da se ostvare u poslu koji vole, da pobuđuje znatiželju i kreativnost u njima, govori i činjenica da je odnedavno pokrenuta i suradnja s volonterima na portalu Studentski.hr.
No to nije sve jer i ostali studenti i mladi imaju priliku inspirirati se ovim vrijednim projektom. Daniel Ackermann za sve zainteresirane održat će predavanje na poslovnoj konferenciji Should I Stay or Should I Go, odgovoriti na pitanja i pobuditi znatiželju i nove ideje. Konferencija će se održati 19. i 20. svibnja u Cinestar dvorani Branimir centra u Zagrebu, od 9 do 16 sati. Besplatne ulaznice mogu se rezervirati putem sustava Entrio na poveznici, a broj mjesta je ograničen. Više detalja saznajte na samoj stranici konferencije te službenom Facebook eventu.