Studentski život za vrijeme pandemije
Gubili poslove i plaćali pune školarine – predstavljena studija o studentskom životu tijekom koronavirusa
Predstavljena je studija o studentskom životu za vrijeme pandemije koronavirusu na kojoj je, između ostalih, radilo i Sveučilište u Zadru.
Predstavljena je studija o studentskom životu za vrijeme pandemije koronavirusu na kojoj je, između ostalih, radilo i Sveučilište u Zadru.
U organizaciji Europskoga studentskog zbora i Ministarstva znanosti i obrazovanja RH online putem održana je aktivnost suradničkoga učenja pod nazivom Studentski život tijekom i poslije pandemije COVID-19 (Student Life during and post COVID-19 pandemic).
Tim je povodom predstavljena studija Student life during the COVID-19 pandemic lockdown: European-wide insights koju su zajedno sa Sveučilištem u Zadru izradio Institut za razvoj obrazovanja i Europskim studentskim zborom. Karin Doolan naglasila je prednosti i nedostatke online nastave, pri čemu su studenti ubrojili fleksibilan raspored, autonomiju u planiranju vremena, više vremena za učenje, zdraviju prehranu, ali tu su i cjelodnevni boravak pred računalom, nedostatak praktične nastave i interakcije s kolegama i slično.
Što se tiče seminara i predavanja, prema rezultatima studije uglavnom se nastava održavala u realnom vremenu, dok nakon toga slijede poslane prezentacije, a nakon toga snimljene lekcije. Slično je i s praktičnom nastavom. Polovica studenata (50,74%) izjavila je da su imali više obaveza u odnosu na razdoblje kada se nastava normalno održavala.
Ovaj je oblik nastave, odnosno cijela situacija, ostavila utjecaja i na mentalno zdravlje studenata pa tako nekolicina njih kaže da su se često osjećali frustrirano, anksiozno ili bezvoljno ako govorimo o studiranju, dok su se neke studentice koje su imale problema s plaćanjem školarine, imaju mentalnih problema i one koje nisu imale tiho mjesto za učenje, požalile da je cijela situacija općenito ostavila utisak na njihovo mentalno zdravlje.
Veliki je problem i gubitak posla. Naime, 32,1% ispitanika rekao je da su trajno izgubili posao, 28,9% njih privremeno je ostalo bez posla, dok su drugima srezane plaće ili pandemija nije ostavila utjecaja na njihov posao.
S druge strane, 87,4% anketiranih kaže da se oko plaćanja školarine ništa nije promijenilo, 4,1% ispitanika reklo je da su njihove ustanove odgodile naplatu, dok je 1,8% njih reklo da su njihove ustanova smanjile troškove školarine.
Cijelu studiju moguće je pronaći na poveznici.
Tim je povodom predstavljena studija Student life during the COVID-19 pandemic lockdown: European-wide insights koju su zajedno sa Sveučilištem u Zadru izradio Institut za razvoj obrazovanja i Europskim studentskim zborom. Karin Doolan naglasila je prednosti i nedostatke online nastave, pri čemu su studenti ubrojili fleksibilan raspored, autonomiju u planiranju vremena, više vremena za učenje, zdraviju prehranu, ali tu su i cjelodnevni boravak pred računalom, nedostatak praktične nastave i interakcije s kolegama i slično.
Što se tiče seminara i predavanja, prema rezultatima studije uglavnom se nastava održavala u realnom vremenu, dok nakon toga slijede poslane prezentacije, a nakon toga snimljene lekcije. Slično je i s praktičnom nastavom. Polovica studenata (50,74%) izjavila je da su imali više obaveza u odnosu na razdoblje kada se nastava normalno održavala.
Ovaj je oblik nastave, odnosno cijela situacija, ostavila utjecaja i na mentalno zdravlje studenata pa tako nekolicina njih kaže da su se često osjećali frustrirano, anksiozno ili bezvoljno ako govorimo o studiranju, dok su se neke studentice koje su imale problema s plaćanjem školarine, imaju mentalnih problema i one koje nisu imale tiho mjesto za učenje, požalile da je cijela situacija općenito ostavila utisak na njihovo mentalno zdravlje.
Veliki je problem i gubitak posla. Naime, 32,1% ispitanika rekao je da su trajno izgubili posao, 28,9% njih privremeno je ostalo bez posla, dok su drugima srezane plaće ili pandemija nije ostavila utjecaja na njihov posao.
S druge strane, 87,4% anketiranih kaže da se oko plaćanja školarine ništa nije promijenilo, 4,1% ispitanika reklo je da su njihove ustanove odgodile naplatu, dok je 1,8% njih reklo da su njihove ustanova smanjile troškove školarine.
Cijelu studiju moguće je pronaći na poveznici.
OZNAKE:
FOTO:
PIXABAY