Genijalni i kreativni načini zarade
Donosimo vam nekoliko primjera koji su inspirativni, ali i od kojih ćete se zapitati: „Kako se ja toga nisam sjetio/la?”
Donosimo vam nekoliko primjera koji su inspirativni, ali i od kojih ćete se zapitati: „Kako se ja toga nisam sjetio/la?”
Ponekad je dovoljno biti maštovit i osmisliti zanimljiv koncept kako bi se prikupilo nešto novca u novčaniku.
Donosimo vam nekoliko primjera koji su inspirativni, ali i od kojih ćete se zapitati: - Kako se ja toga nisam sjetio/la?!
Vjerujte, i mi smo se lupili po glavi.
No, nikad nije kasno. Ispitni rokovi savršeni su za osmišljanje ovih stvari!
Oboji lice
„Buy my face” ili „Kupi moje lice” način je reklamiranja kojim se poznate tvrtke promoviraju tako da svoju reklamu oslikaju na nečije lice. Ideja potiče od dvojice tadašnjih maturanata, Rossa Harpera i Eda Moysea, koji su željeli zaraditi za studiranje. Abercrombie and Fitch i Adobe neke su od velikih tvrtki koje su se reklamirale na ovaj način, i to s jako dobrom plaćom.
Trgovina sa slatkišima
Devetogodišnji Henry Patterson je, otvorivši online shop Not before tea, posramio mnoge studente kojima ovakva ideja nije bila ni na kraj pameti. Ovo mu je već treći posao, naravno, uz pomoć roditelja. Svakako zaslužuje pohvalu!
Osmisli aplikaciju
U današnjem svijetu aplikacije su brz i odličan način zarade velike sume novca. Sedamnaestogodišnji Nick D'Aloisio jedan je od mnogih mladih kreativaca koji su osmislili aplikaciju i pritom zaradili milijune. Nick je dizajnirao aplikaciju Summly koja prikuplja vijesti te ih kondenzira. Yahoo je prošle godine Summly otkupio za 30 milijuna dolara, što je Nicka učinilo milijunašem prije osamnaeste.
Unajmi jumbo plakat
Jednostavna i učinkovita ideja! Adam Pacitti unajmio je jumbo plakat na kojem je pisalo: - Potrošio sam zadnjih 500 funti na ovaj plakat. Molim vas, dajte mi posao! Na plakatu je naveo svoju web stranicu na kojoj se nalazio životopis, a nedugo zatim ponuđeno mu je preko 60 poslova.
YouTube
Svaki dan smo na YouTubeu te, između ostalog sadržaja, promatramo i video blogere koji jako dobro zarađuju objavljivanjem video uradaka. Uraci podrazumijevaju određen broj pregleda kako bi bili plaćeni, ali ako se smatrate duhovitom i zanimljivom osobom, vrijedi pokušati.