„Candy Crush” ima 93 milijuna aktivnih korisnika
Tvrtka King, proizvođač popularne igre „Candy Crush Saga”, najavila je izlazak na burzu kroz inicijalnu javnu ponudu svojih dionica. King namjerava prikupiti 500 milijuna dolara dodatnog kapitala. Ovaj Kingov potez je riskantan jer može ili povećati ukupnu vrijednost dionica ili ju drastično smanjiti.
Tvrtka King, proizvođač popularne igre „Candy Crush Saga”, najavila je izlazak na burzu kroz inicijalnu javnu ponudu svojih dionica. King namjerava prikupiti 500 milijuna dolara dodatnog kapitala. Ovaj Kingov potez je riskantan jer može ili povećati ukupnu vrijednost dionica ili ju drastično smanjiti.
Tvrtka King, proizvođač popularne igre „Candy Crush Saga”, najavila je izlazak na burzu kroz inicijalnu javnu ponudu svojih dionica. King namjerava prikupiti 500 milijuna dolara dodatnog kapitala. Ovaj Kingov potez je riskantan jer može ili povećati ukupnu vrijednost dionica ili ju drastično smanjiti.
King je prošle godine zaradio 568 milijuna dolara, a ako će im inicijalna javna ponuda dionica biti uspješna, održat će se njihov razvoj, objasnio je analitičar Brian Blau. Dodatni profit koji će ostvariti mogu uložiti u marketing, razvoj drugih igrica i moguće akvizicije poduzeća.
„Candy Crush Saga” je u prosincu 2013. godine imala prosjek od 93 milijuna aktivnih korisnika i tako stekla 78% Kingovih prihoda, prenosi Mashable. Međutim, „Candy Crush” je jedina Kingova uspješna igra. Druga po redu je „Pet Rescue” koja je u prosincu imala prosjek od tek 15 milijuna aktivnih korisnika, što je u usporedbi s „Candy Crush Sagom” vrlo malo.
Tvrtka Zynga, koja je poznata po igrama Mafia Wars, CityVille, Words With Friends i FarmVille, učinila je isto što i King planira te je vrijednost njene dionice u početku iznosila 10 dolara. Međutim, zbog teškog prijelaza na mobilnu verziju, optužbi da krade igrice, neprijateljskog radnog okružja i problema s menadžmentom, vrijednost dionice pala je na dva dolara, objasnio je Brian Blau.
Ipak, ne mora značiti da će tvrtku King zateći ista sudbina kao i Zyngu. Bitno je da King ne napravi pogrešku u marketingu kao Zynga i da ostvari nekoliko skromnih uspjeha pa će moći zarađivati samo na temelju igre „Candy Crush Saga”.