Dugoočekivana zagrebačka menza konačno otvara svoja vrata – evo kada!
31.10.2024.
Opis posla - podrška klijentima putem dolaznih i odlaznih poziva te ostalih aktivnih kanala komunikacije - administracija kontakta s klijentima - prikupljanje i prosljeđivanje povratnih informacija i prijedloga klijenata - sudjelovanje u internom „Programu kvalitete Kontakt centra“ - sudjelovanje u prodajnim kampanjama - redovna provjera informacija o proizvodima i uslugama Banke - sudjelovanje u ostalim aktivnostima i projektima unutar odjela Poželjne vještine - studenti i apsolventi (Prednost - Ekonomija) - raspoloživost za rad u smjeni od 8 sati svih 7 dana u tjednu (min. 30 sati tjedno) - mogućnost rada na duži period - izražene komunikacijske vještine - marljivost i ambicioznost - orijentiranost prema uspjehu i ostvarenju ciljeva - sposobnost planiranja i organizacije Lokacija: Slavonska avenija 6, 10000 Zagreb Način za prijavu: putem linka← Povratak na poslove