LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
HAK-usluge d.o.o. za turizam, usluge i trgovinu

Asistent/ica operative u Rent a Car poslovnici

Zagreb
Ostalo
bojan.knez@hak-rentacar.hr
Opis posla
HAK Rent a car, u sklopu Hrvatskog autokluba, ima potrebu za dodatnim studentima - radnicima za rad na radnome mjestu Asistenta operative u Rent a car poslovnici. Posao obuhvaća iznajmljivanje i evidentiranje aktivnosti najma vozila - otvaranje i obračunavanje ugovora o najmu, naplate po Ugovorima o najmu, kontrola ispravnosti i čistoće vozila prilikom izdavanja i povratka iz najma, aktivna skrb i evidencija štetnih događaja na vozilima u floti, evidencija servisne dinamike uz popratnu kontrolu sezonske izmjene guma na vozilima u floti, evidencija rezervacija i briga o pravovremenoj isporuci vozila za najam i ostalu operativnu logistiku vezanu za funkcioniranje voznog parka.

Nudimo:
• Dinamično i zanimljivo radno okruženje gdje se može mnogo naučiti;
• Fleksibilno radno vrijeme.

Ostale napomene i uvjeti
Za prijavu zainteresirani studenti mogu poslati svoje prijave (kratak CV). Natječaj će se zaključiti po odabiru odgovarajućeg kandidata.

Potrebna znanja
Poznavanje rada na računalu (programi MS Office), znanje engleskog jezika, komunikativnost i samoinicijativa, aktivan vozač - vozačka B kategorije (obavezno odlično znanje upravljanja vozilom B kategorije i prometno poznavanje Grada Zagreba – potpuna samostalnost pri dostavi vozila na području Zagreba). Prednost imaju kandidati s poznavanjem rada u aplikaciji Renteon.

Poželjne vještine
Poznavanje procesa administrativnih poslova, iskustvo u operativi i logistici

Izvor: https://shorturl.at/2JcQ7
← Povratak na poslove