FOTO: Otvoreno 3. izdanje natjecanja Regional Case Study
Predstavnici kompanija Uniline, Infobip, Agena Marin, Zračna luka Pula, Concrete i Glavani Park po prvi put predstavili su poslovne slučajeve natjecateljima koje će rješavati u sklopu ovogodišnjeg izdanja RCS-a.
Predstavnici kompanija Uniline, Infobip, Agena Marin, Zračna luka Pula, Concrete i Glavani Park po prvi put predstavili su poslovne slučajeve natjecateljima koje će rješavati u sklopu ovogodišnjeg izdanja RCS-a.
Ovogodišnje, treće izdanje natjecanja Regional Case Study (RCS) u organizaciji Start-up udruge održano je u prostorijama Fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ u Puli, na kojem su partneri po prvi put prezentirali šest poslovnih slučajeva natjecateljima RCS-a. Samo otvorenje uveličala je Ženska vokalna skupina muzičke akademije i Noel Dožić nastupom na harmonici.
Otvorenje je otvorio voditelj projekta Amel Hadžipašić koji je istaknuo da im je drago da ovogodišnje izdanje RCS-a ima čak šest kompanija koje će predstaviti poslovni slučaj.
– Posebno nas raduje da se radi o uspješnim kompanijama koje posluju na inozemnim tržištima, dobitnicima brojnih nagrada i priznanja. Sigurni smo da će i studentima biti izazov i zadovoljstvo rješavati njihove poslovne slučajeve. Dosadašnji broj prijava nadmašuje sva očekivanja, a veliki interes pokazali su studenti svih Sveučilišta u Hrvatskoj.
Zaključno, voditelj projekta izjavio je da se nada da će sudjelovanje mladima biti korisno u daljnjem obrazovanju i karijeri te svima zaželio puno uspjeha u radu.
Dekanica Danijela Križman Pavlović ponosna je što je projekt privukao mlade iz cijele Hrvatske. Istaknula je da su danas, osim formalnog obrazovanja, od velike važnosti i neformalno znanje i iskustvo. Zahvalila se svim kompanijama koji nude poslovne slučajeve na raspolaganje onima kojih ih žele riješiti. Zaželjela je puno uspjeha u rješavanju poslovnih slučajeva i u daljnjem radu te uputila čestitke organizatorima.
Voditeljica pulskog područnog ureda HBOR-a Cinzia Zubin napomenula je važnost konkurentnosti mladih na tržištu rada te pozvala sve zainteresirane na sudjelovanje u raznim panelima i predavanjima jer će time steknuti nova znanja i dodatno se usavršiti.
Predsjednik Studentskog zbora Sveučilišta Jurja Dobrile Kristijan Tomičić i Lena Radunić iz Savjeta mladih grada Pule složili su se da čvrsto stoje iza ovakvih projekata i iskazali su veliko zadovoljstvo zbog velikog broja prijavljenih sudionika.
Ove godine natjecatelji će raditi na šest poslovnih slučajeva: Unilinea, Infobipa, Agena Marin, Zračne luke Pula, Concrete i Glavani Parka.
Dean Boljunčić iz Zračne luka Pula predstavio je slučaj „Zračna luka Pula u službi Istre“. Od natjecatelja očekuju izradu vizualnog identiteta te izradu plana marketinških aktivnosti. Prilikom izrade rješenja traži se doza kreativnosti i novih ideja.
Prodajni menadžer Rene Pernuš iz Infobipa predstavio je poslovni slučaj „Kako zaštititi Facebook SMS-om – potencijal SMS-a na području online sigurnosti“.
Nina Stepčić iz Unilinea približila je natjecateljima poslovni slučaj na temu „Turizam za osobe s posebnim potrebama“. Od studenata se traži istraživanje tržišta, promicanje jednakih mogućnosti socijalnog uključivanja i primjeri dobre prakse.
Kreatorica modnog branda Concrete i direktorica tvrtke Vibrobeton Patrizia Milani prezentirala je slučaj na temu „Plasiranje turističkog proizvoda 'Kissing point' u Hrvatskoj i na inozemnim tržištima“. Istaknula je da se očekuje spajanje više sektora, plasiranje novog proizvoda te određivanje strateških mjesta za promociju gradova.
Darko Legin iz Glavani Parka predstavio je poslovni slučaj „Usavršavanje i promocija teambuildinga i proslava rođendana“. Najvažnije što se očekuje od rješenja je osmišljavanje novih igri, drugačijih oblika zabave i doživljaji nezaboravnih iskustva koji će se prepričavati.
Iz Agene Marin poslovni slučaj na temu „Strategija marketinga i prodaje polupodmornica na inozemnim tržištima“ prisutnima je predstavio Branimir Baričić. Napomenuo je da od natjecatelja očekuju inovativan pristup koji se uklapa u realne organizacijske i financijske mogućnosti tvrtke te da rade na otvorenim i kreativnim rješenjima uz korištenje modernih komunikacijskih platformi.
Prijave za 3. izdanje Regional Case Study trajale su do 5. studenog, rok za predaju rješenja poslovnih slučajeva je 1. prosinac, a na završnoj ceremoniji u prosincu proglasit će se pobjednici ovogodišnjeg izdanja natjecanja. Nagradni fond iznosi 25 000 kuna, a na natjecanje su se mogli prijaviti studenti svih Sveučilišta u Hrvatskoj ili visokoškolskih ustanova (visoke škole i Veleučilišta) i mlade osobe do 30 godina s VŠS i VSS.