Uspjeh rješavanja matematičkih zadataka kod bilingualnih osoba ovisi o jeziku
Istraživanje o povezanosti matematike i bilingvizma pokazalo je da su drugačiji dijelovi mozga aktivirani pri korištenju pojedinog jezika.
Istraživanje o povezanosti matematike i bilingvizma pokazalo je da su drugačiji dijelovi mozga aktivirani pri korištenju pojedinog jezika.
Svi znaju koliko je važno i dobro poznavati strane jezike. Prednost se ne očituje samo u činjenici da ljudi mogu komuncirati s većim brojem ljudi, već ova sposobnost nudi niz blagodati na kognitivnom području. No, postavlja se pitanje jesu li ovi ljudi jednako sposobni i produktivni kad koriste oba jezika.
Istraživanje o povezanost matematike i bilingvizma proveli su doktor Amandine Van Rinsveld i profesor doktor Christine Schiltz sa Sveučilišta u Luksemburgu. U istraživanju su sudjelovali studenti kojima je luksemburški materinji jezik, a uz njega znaju njemački i francuski jezik.
U dvije odvojene grupe studenti su trebali riješiti prvo jednostavnije, a potom i kompleksnije zadatke. Jednostavne zadatke jednako su dobro riješili na oba jezika, a razlike su se pojavile u rješavanju kompleksnijih zadataka. Više vremena im je bilo potrebno i veće greške su radili kad su rješavali zadatke na francuskom jeziku.
Tijekom ispita magnetska rezonanca snimala je pojave u mozgu te pokazala da su drugačiji dijelovi mozga aktivirani pri korištenju pojedinog jezika. Također je izmjereno da se mozak dodatno napreže rješavajući zadatke pri korištenju drugog jezika.