LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Društvene mreže

Top 5 ovogodišnjih Instagramovih promjena

2020. godina za aplikaciju Instagram pokazala se vrlo plodonosna. To se pokazalo i u razini napretka aplikacije u opcijama koje od ove godine nudi svojim korisnicima. Izdvojili smo top 5 promjena.

2020. godina za aplikaciju Instagram pokazala se vrlo plodonosna. To se pokazalo i u razini napretka aplikacije u opcijama koje od ove godine nudi svojim korisnicima. Izdvojili smo top 5 promjena.

Instagram, danas jedna od najvećih društvenih mreža koja broji više od milijarde korisnika, tijekom svog je vijeka bitno mijenjala izgled. Samo je u 2020. godini uvela dvadesetak promjena što izgleda, što opcija koje nudi. Donosimo vam top 5 takvih promjena koje su bitno utjecale na sadržaj Instagram profila.

Podrška malim poduzetnicima

Insta Story opcija koja je svoju osobitu popularnost dostigla za vrijeme pandemije kada je postalo jasno kako veliki teret usporavanja ekonomije nose mali poduzetnici. Bilo da se radilo o lokalnom brendu odjeće ili pak lokalnom obrtniku, svi su pokušali pomoći promocijom takvih poduzeća. Za pristup ovoj opciji potrebno je otići na Instagram Story te utipkati podrži mala poduzeća.

Story naljepnice

Osim naljepnice za podršku malim poduzetnicima u istoj kategoriji našla se još nekolicina naljepnica koje nude pojedine opcije. Primjerice naljepnica za donaciju kojom neprofitna organizacija po vlastitom izboru dobiva 100% sakupljenih prihoda. Tu se našla i naljepnica #challenge kojom osobe koje pratite možete izazvati na primjerice #nomakeupchallenge.

Pristup Direct Messages (DM's) preko desktopa

Opcija koju su mnogi željno iščekivali, svoje svjetlo dana osigurala je upravo ove godine. Iako je vjerojatnije kako obični smrtnici Instagram koriste preko svojih mobilnih uređaja, tvrtke i brendovi dičniji su koristiti desktop verzije za lakšu komunikaciju sa svojim korisnicima.

Dark mode

Možda jedna od uočljivijih promjena bila je opcija koja omogućuje tamni izgled aplikacije. Ta promjena nije utjecala na rad Instagrama, no pridonijela je drastičnoj promjeni u izgledu.

IGTW preview

Već dobro uhodana opcija koja nudi duži oblik objave videa na Instagramu jest IGTV. Novina jest ta da je ovaj oblik objave Instagram odlučio tretirati kao regularnu objavu kojom se na profilu nudi 60 sekundi pregleda prije nego vam omogući opciju pregleda cijelog videa.

FOTO: ARIHVA