LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Konotacije ne smetaju

Švedska predstavlja gradove iza imena IKEA-inih proizvoda: Bolmen nije samo četka za WC

Iako su imena mnogih lokaliteta poznatija kroz IKEA-ine proizvode, u turističkoj zajednici žele baš to iskoristiti kako bi ih promovirali.

Iako su imena mnogih lokaliteta poznatija kroz IKEA-ine proizvode, u turističkoj zajednici žele baš to iskoristiti kako bi ih promovirali.

Bolmen, Toftan, Misterhult... Imena jezera i otoka u Švedskoj, i istovremeno imena četke za WC, kante za smeće i lampe. IKEA često naziva proizvode po lokacijama te zemlje, po čemu su nazivi postali poznati diljem svijeta.

Hrvatsko sveučilište sudjeluje na međunarodnoj online konferenciji o održivom turizmu i njegovom utjecaju na lokalne zajednice


Sada Švedska turistička zajednica koristi ta imena kako bi promovirala stvarna mjesta iza naziva kućanskih proizvoda. 

Zanimaju te turizam i menadžment? Prijavi se na ovo studentsko natjecanje u rješavanju stvarnih poslovnih izazova


U kampanji Discover the originals, povezali su 21 ime popularnih proizvoda i predstavili lokacije iza njih, prenosi CNN.

Stekni znanja iz ekonomske analize i regionalnog razvoja na ljetnoj školi u Splitu


Nils Perrson, direktor marketinga agencije Visit Sweden, rekao je da ga ne smeta korištenje naziva mjesta za proizvode, ali i želi prikazati originalne pojmove iza njih. Naveo je kako je ponosan na IKEA-u, jer je dala bitan doprinos prepoznatljivosti tih mjesta po cijelom svijetu.
FOTO: UNSPLASH