Konotacije ne smetaju
Švedska predstavlja gradove iza imena IKEA-inih proizvoda: Bolmen nije samo četka za WC
Iako su imena mnogih lokaliteta poznatija kroz IKEA-ine proizvode, u turističkoj zajednici žele baš to iskoristiti kako bi ih promovirali.
Iako su imena mnogih lokaliteta poznatija kroz IKEA-ine proizvode, u turističkoj zajednici žele baš to iskoristiti kako bi ih promovirali.
Bolmen, Toftan, Misterhult... Imena jezera i otoka u Švedskoj, i istovremeno imena četke za WC, kante za smeće i lampe. IKEA često naziva proizvode po lokacijama te zemlje, po čemu su nazivi postali poznati diljem svijeta.
Sada Švedska turistička zajednica koristi ta imena kako bi promovirala stvarna mjesta iza naziva kućanskih proizvoda.
U kampanji Discover the originals, povezali su 21 ime popularnih proizvoda i predstavili lokacije iza njih, prenosi CNN.
Nils Perrson, direktor marketinga agencije Visit Sweden, rekao je da ga ne smeta korištenje naziva mjesta za proizvode, ali i želi prikazati originalne pojmove iza njih. Naveo je kako je ponosan na IKEA-u, jer je dala bitan doprinos prepoznatljivosti tih mjesta po cijelom svijetu.
Sada Švedska turistička zajednica koristi ta imena kako bi promovirala stvarna mjesta iza naziva kućanskih proizvoda.
U kampanji Discover the originals, povezali su 21 ime popularnih proizvoda i predstavili lokacije iza njih, prenosi CNN.
Nils Perrson, direktor marketinga agencije Visit Sweden, rekao je da ga ne smeta korištenje naziva mjesta za proizvode, ali i želi prikazati originalne pojmove iza njih. Naveo je kako je ponosan na IKEA-u, jer je dala bitan doprinos prepoznatljivosti tih mjesta po cijelom svijetu.
OZNAKE:
FOTO:
UNSPLASH