LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Promjene loga najpoznatije svjetske tražilice

Sve inkarnacije Google Doodlea

Nacrtali su jednostavnu siluetu čovjeka, inače simbol spomenutog festivala, koju su postavili iza drugog slova ˝o˝ u nazivu tražilice, što je korisnicima bio simpatičan podsjetnik da su šefovi kompanije otišli ˝na izlet˝.

Nacrtali su jednostavnu siluetu čovjeka, inače simbol spomenutog festivala, koju su postavili iza drugog slova ˝o˝ u nazivu tražilice, što je korisnicima bio simpatičan podsjetnik da su šefovi kompanije otišli ˝na izlet˝.

Sigurno ste u svakodnevnom posjećivanju najpopularnije svjetske internetske tražilice primijetili da se standardni Google logo ponekad promijeni. Te promjene, zajednički nazvane Doodles (u slobodnom prijevodu - črčkarije), na zabavan način obilježavaju praznike, obljetnice i živote poznatih umjetnika, izumitelja i znanstvenika.

Koncept Doodlea stvoren je još daleke 1998. godine, kada su se začetnici kompanije Larry Page i Sergey Brin poigravali s tadašnjim logom, pokušavajući ovjekovječiti svoje prisustvovanje poznatom festivalu ˝Burning Man˝ u Nevadi. Nacrtali su jednostavnu siluetu čovjeka, inače simbol spomenutog festivala, koju su postavili iza drugog slova ˝o˝ u nazivu tražilice, što je korisnicima bio simpatičan podsjetnik na to da su šefovi kompanije otišli ˝na izlet˝. Iako je prvi doodle bio relativno jednostavan, s njime je stvorena ideja ukrašavanja kompanijinog logotipa u svrhu obilježavanja važnih događaja.

Dvije godine kasnije, Larry i Sergey zamolili su trenutnog webmastera Dennisa Hwanga, tadašnjeg pripravnika u kompaniji, da dizajnira logo za obilježavanje dana pada Bastille. Potonji je bio toliko dobro prihvaćen među Googleovim korisnicima, da je Hwang promaknut u glavnog crtača doodlea, koji su se počeli pojavljivati sve češće. Iako su se u početku obilježavali samo značajniji praznici, danas doodleovi pokrivaju širok spektar događaja i obljetnica. 

Prvi europski centar izvrsnosti u Hrvatskoj: FER i partneri osnivaju CoE MARBLE


S vremenom je potražnja za novim doodleovima porasla na globalnoj razini te je oformljen poseban tim Googleovih zaposlenika koji se redovito nalaze i odlučuju koji će se događaji obilježiti novim doodleom. Ideje dolaze iz brojnih izvora, uključujući Googleove zaposlenike i korisnike. Timu ilustratora i inženjera koji dizajniraju doodleove, cilj je obilježiti zanimljive događaje i obljetnice, ističući Googleovu osobnost i ljubav prema inovacijama.

Ako imate dobru ideju za kompanijin sljedeći doodle, svakako im se javite na proposals@google.com, a kolekciju od preko 1000 dosad nacrtanih pogledajte na ovom linku!

FOTO: Chatbot Gemini poslao prijeteću poruku studentu: „Molim te, umri." Google odgovorio na incident


IZVOR: GOOGLE
FOTO: BLOGSPOT