LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Intervju s Bojanom Trivić

Spremate se za vozački? Direktorica autoškole koja djeluje punih 30 godina ima nekoliko poruka za vas

Porazgovarali smo s direktoricom autoškole koja djeluje punih 30 godina, a koju visoka prolaznost na ispitima definitivno izdvaja od mnogih drugih. Otkrila je na čemu se temelji poslovanje Deltaprometa, kako izgleda cijeli proces osposobljavanja i na što kandidati moraju posebno pripaziti.

Porazgovarali smo s direktoricom autoškole koja djeluje punih 30 godina, a koju visoka prolaznost na ispitima definitivno izdvaja od mnogih drugih. Otkrila je na čemu se temelji poslovanje Deltaprometa, kako izgleda cijeli proces osposobljavanja i na što kandidati moraju posebno pripaziti.

Mnogi studenti, uz to što se brinu o ispitima na fakultetu, brinu se i o ispitima u autoškoli. Kako bismo vas koji se tek spremate za polaganje upoznali s onim što vas očekuje, porazgovarali smo s Bojanom Trivić, direktoricom autoškole Deltapromet.

Odabrali smo Deltapromet zato što se radi o autoškoli koja djeluje punih 30 godina – počela je s radom davne 1990. kao jedna od prvih privatnih autoškola u Zagrebu. 

– U našim počecima djelovali smo u Martićevoj 17 u prostorijama Prvog hrvatskog motociklističkog kluba Zagreb. Prije 2 godine preselili smo se u potpuno novi prostor u Zvonimirovoj 32. – rekla nam je direktorica.

Danas autoškola zapošljava 11 djelatnika. Ima potpuno novi vozni park koji uključuje 10 raznolikih osobnih vozila (VW Tiguan, VW T-Roc, 6 VW Golf VII, 2 VW Polo, Renault Clio) te 3 motocikla (Yamaha 690,250 i 125 ccm). A ono što je posebno izdvaja na tržištu jest, uz kvalitetne, iskusne i stručne instruktore i predavače, visoka prolaznost na ispitima

– Razlog tome je naše dugogodišnje iskustvo – poslujemo punih 30 godina. Tijekom tih godina osposobili smo velik broj kandidata što je rezultiralo velikim brojem preporuka za našu autoškolu. – istkanula je Bojana Trivić.

Foto: Deltapromet


Navela je da ustraju na kvalitetnom osposobljavanju te da im je cilj da kandidati polože vozački ispit iz prvog pokušaja:

– Kandidati se upisuju s osmijehom u autoškolu, a mi činimo sve da s osmijehom i odlaze iz autoškole, dobro osposobljeni za sigurno upravljanje vozilom. Kod nas je geslo da se vrši kvalitetno osposobljavanje, da kandidati prime maksimalno znanje iz prometnih i sigurnosnih pravila i vožnje. Cilj nam je da s osmijehom i zadovoljstvom dolaze na vožnju te da polože vozački ispit u pravilu iz prvog pokušaja. Naša su najjača reklama kandidati koji su bili osposobljavani u našoj autoškoli i položili vozački ispit, a koji već godinama upućuju u našu autoškolu svoju djecu, prijatelje, a poneki i unuke jer ima puno slučajeva da su u našoj autoškoli osposobljavani djed, baka, roditelji, a onda dođu i unuci.

Budući da su termini predavanja, odnosno satova vožnje fleksibilni, studenti, ali i učenici lako ih mogu kombinirati sa svojim ostalim obvezama – predavanjima, poslovima i sličnima. 

– Termini predavanja i satovi vožnje u potpunosti su fleksibilni. Vožnja se odvija prema dogovoru s instruktorom, a predavanja iz prometnih propisa imamo dva puta dnevno u jutarnjim i poslijepodnevnim terminima, tako da studenti i učenici imaju dva termina i odabiru onaj koji im odgovara tako da mogu organizirati svoje obveze. – poručila je.

Direktorica je otkrila i koliko je vremena u prosjeku potrebno pojedinom kandidatu od upisa do stjecanja vozačke dozvole:

–  Da bi kandidat naučio voziti, potrebna mu je vožnja od minimalno 35 sati koja u pravilu traje 2-3 mjeseca. Naime, upravljanje vozilom vještina je, a za stjecanje iste potrebno je određeno vrijeme. Znači, za cjelokupno osposobljavanje potrebno je 3-5 mjeseci.

Foto: Deltapromet


Polaznike u tom periodu uspiju potpuno osamostaliti kao vozače – kada dobiju dozvolu nemaju nikakav problem s vožnjom u vrevi gradskog prometa.

– Osposobljavanje kandidata za vozača provodimo isključivo na području grada Zagreba gdje je promet intenzivan te ih na taj način učimo da se prilagođavaju vrevi gradskog prometa. Kada npr. kandidati nauče izvoditi radnju prestrojavanja vozilom na zelenom valu, u Vukovarskoj, Savskoj cesti i drugim velikim prometnicama u našem gradu, tada sutra kada polože ispit neće imati nikakvih problema da se samostalno uključe u promet i da sretno i sigurno dođu na svoje odredište. – naglasila je.

Otkrila nam je i što im stvara najveće probleme dok uče voziti:

– Kandidatima prilikom obuke najviše problema stvara percepcija prometne situacije. Više su koncentrirani na tehniku vožnje, mjenjač, kvačilo, gas..., pa onda teže uočavaju pješake, prometne znakove i općenito što se događa u kaotičnom zagrebačkom prometu.

A kako predavači i instruktori na dnevnoj bazi rade s gomilom ljudi, ni zabave ne nedostaje. Izdvojila nam je jednu od niza anegdota koje su doživjeli:

– Dođe na predavanje kandidat star 18 godina i na predavanju ga pita naša predavačica kako je odlučio upisati našu autoškolu, a on odgovara da je djed našeg instruktora Dominika učio njegovog djeda i baku, a poslije mamu i tatu pa je on sada upisao autoškolu da ga unuk djedovog instruktora nauči voziti.

Bojana Trivić u konačnici je udijelila vrlo važan savjet za sve one koji se pripremaju za upis autoškole:

–  Budućim kandidatima savjetujemo da prije odabira autoškole prikupe informacije o njezinom radu od znanaca i prijatelja jer je u tom odabiru ponajprije bitna kvaliteta rada, a ne samo cijena usluge — jer nismo tako bogati da kupujemo jeftino osposobljavanje koje nas na kraju može jako skupo stajati.

FOTO: DELTAPROMET