LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
NOVA STUDIJA

S ovim bojama odjeće ljudi će vas doživljavati vjerodostojnijima

Plava se boja povezuje s nebom koje je „mirno i spokojno”, što znači da osobu u plavom mozak ljudi može povezati s mirom koje donosi nebo. To je važno znati jer osobine poput smirenosti i vedrine mogu povećati sigurnost koju ljudi osjećaju u drugima.

Plava se boja povezuje s nebom koje je „mirno i spokojno”, što znači da osobu u plavom mozak ljudi može povezati s mirom koje donosi nebo. To je važno znati jer osobine poput smirenosti i vedrine mogu povećati sigurnost koju ljudi osjećaju u drugima.

Povjerenje je ključ svega, a iako možda niste površni i ne vjerujete da vaša modna kombinacija komunicira umjesto vas, ovo će vas istraživanje možda razuvjeriti.

Saznajte koja boja odjeće najviše ističe vaše oči


Naime, istraživači sa Sveučilišta Soochow u Kini nedavno su pokušali „istražiti utjecaj” boja odjeće na percepciju povjerenja objavivši svoja otkrića u International Journal of Engineering Research & Technology (IJERT) u svibnju 2021. godine. Istraživači su okupili 32 sudionika koji su ocjenjivali razinu povjerenja koju su osjećali prema digitalnoj figuri koja nosi isto poslovno odijelo fotošopirano u različite boje: crveno, žuto, zeleno, plavo, ljubičasto, narančasto, žuto-zeleno, plavo-zeleno i plavo-ljubičasto. Prema studiji, plava boja, a zatim plavo-ljubičasta, smatraju se najvjerodostojnijima, piše Best life.
Oni koji nose plavu i ljubičastu odjeću dobivaju veće ocjene povjerenja, napisali su istraživači.
Zašto je to tako, teško je reći. A kako objašnjava stručnjak za boje i dizajn interijera u maloprodaji David Lee, ono što moramo uzeti u obzir je to da se, primjerice, plava boja povezuje s nebom koje je mirno i spokojno, što znači da osobu u plavom mozak ljudi može povezati s mirom koje donosi nebo. To je važno znati jer osobine poput smirenosti i vedrine mogu povećati sigurnost koju ljudi osjećaju u drugima.

Evo koje su boje automobila bile najtraženije u 2021. godini


To pomaže u stvaranju povjerenja i dobivate osjećaj sigurnosti. To prenosi pouzdanost, objašnjava Lee.
S druge strane, studija je odredila i boju odjeće koja je dobila najnižu ocjenu povjerenja, a to je zelena. Ta boja povezuje se s motiviranim i ambicioznim ljudima. Iako se to na prvu čini kao dobra stvar, prevelika ambicioznost dovodi se u vezu s prijevarom i pohlepom gdje postaje jasno zašto je to tako.

Psihologija boja: kako utječu na našu percepciju, emocije i svakodnevni odabir


IZVOR: BESTLIFEONLINE.COM
FOTO: STUDENTSKI.HR VIA CANVA