Predstavljanje originalnog načina promocije turističkih destinacija
USE-IT mapa je informativni, zabavni, besplatni i originalni hit među mladim putnicima i djelatnicima u turizmu. Ukoliko želite gradove doživjeti iz perspektive koju ne nude turistički vodiči, posjetite klub Quasimodo.
USE-IT mapa je informativni, zabavni, besplatni i originalni hit među mladim putnicima i djelatnicima u turizmu. Ukoliko želite gradove doživjeti iz perspektive koju ne nude turistički vodiči, posjetite klub Quasimodo.
Predstavljanje drugog izdanja splitske USE-IT mape održat će se u klubu Quasimodo u srijedu 27. siječnja, u 20 sati. Ova informativna, zabavna, besplatna, nekomercijalna i u svemu originalna mapa, sve je veći hit među mladim putnicima i djelatnicima u turizmu. Od početka 2014. godine podijeljena je u više od 60 tisuća primjeraka diljem svijeta.
U Europi postoji četrdesetak gradova s USE-IT mapama koje mladim putnicima pomažu da grad dožive iz perspektive koju ne nude turistički vodiči te da se što lakše nauče ponašati kao lokalci. One promoviraju toleranciju i multikulturalnost, istovremeno potičući mobilnost i informiranost. Istraživanja pokazuju da je to originalan način promocije turističkih destinacija i doprinos dužem zadržavanju turista. Uskoro će ove mape biti dostupne na mobilnoj aplikaciji za iPhone.
U prvom su izdanju mlade Splićanke i Splićani otkrili vršnjacima iz drugih gradova splitske zanimljivosti kao što su razlike između Kraševih slatkiša i rodbine te odgovore na pitanje kako krafne i burek potiču jedinstvo u raznolikosti. Kojih su 60 lokacija označili i koje su posebnosti izdvojili, javnosti će otkriti u ovom izdanju.