LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Studentsko natjecanje „Pokretač“

Donosimo savjete za uspješan pitch, ali i informacije o prilici za doživjeti ga uživo

Još nas jedan dan dijeli od finala studentskog natjecanja „Pokretač“ na kojemu će svoje poslovne modele predstaviti 10 finalista, odnosno timova. Iako je kratko, u svom prezentiranju finalisti moraju iznijeti najvažnije stavke o svojoj poduzetničkoj ideji, i to na zanimljiv i originalan način koji će zainteresirati publiku za daljnje slušanje.

Još nas jedan dan dijeli od finala studentskog natjecanja „Pokretač“ na kojemu će svoje poslovne modele predstaviti 10 finalista, odnosno timova. Iako je kratko, u svom prezentiranju finalisti moraju iznijeti najvažnije stavke o svojoj poduzetničkoj ideji, i to na zanimljiv i originalan način koji će zainteresirati publiku za daljnje slušanje.

10 finalista studentskog natjecanja Pokretač u srijedu, 29. svibnja, s početkom u 13:30 na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu u sklopu finala natjecanja predstavit će svoje inovativne poslovne modele te tako konkurirati za vrijedne nagrade koje obuhvaćaju 9 tisuća kuna i dva hexapod-robota. Ipak, o pobjedi neće odlučiti isključivo originalnost natjecateljskih poduzetničkih ideja nego i njihove prezentacijske vještine, odnosno način na koji će te ideje predstaviti javnosti.

Riječ je o pitchu koji, prema definiciji, predstavlja kratko, precizno i jasno osmišljen govor kojim se na jednostavan način prezentira osoba, organizacija ili poslovna ideja. Budući da će finalisti Pokretača imati svega tri minute za predstavljanje svojih modela, u tom će se kratkom vremenskom roku trebati pokazati u najboljem svjetlu, kao i prikazati sve najvažnije prednosti modela kojim konkuriraju za pobjedu.

Iako se tri minute ne čine kao pretjerano dug period, ipak zahtijevaju intenzivnu količinu vježbe i pripreme. Prije svega izlaganje treba biti zanimljivo slušateljima te ih treba zainteresirati za promišljanje o prezentiranoj poslovnoj ideji i načinima njezinog daljnjeg ostvarenja.

Sudjelujte u kreativnom božićnom natjecanju u ukrašavanju božićnih drvaca


Kada je riječ o samoj strukturi izlaganja, važno je pažljivo osmisliti uvodnu rečenicu. Naime, dokazano je da je publici potrebno svega sedam sekundi kako bi već stvorila određeni dojam o osobi koju sluša. Stoga finalisti natjecanja posebnu pozornost moraju posvetiti kreiranju kvalitetnog uvoda koji će zainteresirati slušatelje i potaknuti ih na to da nastave slušati predavanje. Najčešće može biti riječ o retoričkom pitanju, nekoj zanimljivosti ili kraćem vicu, u skladu s temom o kojoj se govori.

Nadalje, cjelokupno izlaganje treba biti istovremeno informativno, kratko i jasno, ali zanimljivo i originalno. S obzirom na ograničenost vremenom finalist se ne stigne baviti suvišnim detaljima nego treba istaknuti najvažnije stavke o svom inovativnom poslovnom modelu koje će se bazirati na razvoju društvenog poduzetništva. Potrebno je kvalitetno, a ne previše detaljno razraditi svoj govor kako bi te stavke mogle doći do izražaja, ali i kako se govornik ne bi pogubio u vlastitom predavanju.

Uskoro počinje borba za titulu najboljih sveučilišnih plivača i vaterpolista. Studenti iz cijele Hrvatske stižu u Vukovar


Naravno, veliku ulogu igra i sama vježba. Nakon što predavač osmisli svoj govor, potrebno ga je dobro uvježbati kako bi izlagač stekao u sebe sigurnost i povjerenje te kako bi, u konačnici, što bolje mogao prezentirati vlastitu poduzetničku ideju. Neke od uspješnih metoda za rješavanje treme svakako su duboko disanje, vježbanje govora pred zamišljenom publikom te meditacija i ostale metode opuštanja.

Na koncu, najvažnije je da natjecatelj stoji iza vlastite ideje, vjeruje u nju te je smatra korisnom za društvo, kao i uspješnom u daljnjoj budućnosti. Ako natjecatelj izgubi volju za nastavak rada na svom modelu, čak i u slučaju da ne pobjedi, to će se itekako osjetiti već u samom načinu predavanja i odraziti na konačan rezultat, odnosno prihvaćenost ideje te, u konačnici, njegovu pobjedu.

Danas je Međunarodni dan studenata, evo 5 savjeta za uspješniji studentski život


Podsjetimo, finalisti pod kodnim imenima su: EN PASSANT, AB TIM, NEVERA S KVARNERA, ZAUVIJEK SLATKI, PROJEKT INFLOWER, E-ŠVRT, ZAPP, POSLJEDNJI MOCNIKANAC, ADAM i GISPRO. Kao što je spomenuto, konkuriraju za tri glavne nagrade: 1. mjesto – 4500 kn + STEMI hexapod, 2. mjesto – 2500 kn + STEMI hexapod i 3. mjesto – 2000 kn. Finale je otvoreno za svu javnost, a sve dodatne informacije potražite na službenom Facebook eventu natjecanja i na stranici sik.hr/pokretac.

FOTO: PIXABAY