Ovo je hrvatski YouTube kanal s najvećom zaradom: teoretski više ne postoje, ali i dalje drže sam vrh
Violončelisti Luka Šulić i Stjepan Hauser na zajedničkom kanalu broje gotovo 6.4 milijuna subscribera te više od milijardu i pol pregleda.
Violončelisti Luka Šulić i Stjepan Hauser na zajedničkom kanalu broje gotovo 6.4 milijuna subscribera te više od milijardu i pol pregleda.
Još tamo 2015., YouTuberi iz Hrvatske i regije doživjeli su pravi financijski procvat. Iako se zarada regionalnih YouTubera ne može mjeriti s onom koju imaju njihove inozemne kolege, najpopularniji su mogli uprihoditi vrtoglave iznose. Još kada se na to dodaju sponzorstva i druge reklame, jasno je kako se od YouTube-a moglo itekako dobro živjeti.
Iako je popularnost spomenute platforme u blagom padu, najpopularniji kanali u Hrvatskoj i dalje uprihođuju pozamašne svote.
Već nekoliko godina zaredom 2Cellos, poznati hrvatski duo koji je protekle godine održao svoj posljednji veliki koncert, drži prvo mjesto po broju pretplatnika kada su u pitanju hrvatski YouTube kanali.
Violončelisti Luka Šulić i Stjepan Hauser na zajedničkom kanalu broje gotovo 6.4 milijuna subscribera te više od milijardu i pol pregleda. Prema izvještaju Social Bladea, samo od pregleda, 2Cellos na mjesečnoj bazi zaradi između 3 i 47 tisuća dolara. Raspon iznosa je zaista velik, što je i logično, s obzirom na to da zarada varira od mjeseca do mjeseca, ovisno o broju pregleda.
Duo se protekle godine razišao, Stjepan i Luka trenutno stvaraju solo karijere, no i dalje su ostali u dobrim odnosima te, prema njihovim riječima, iza raspada ne stoje nikakve trzavice.
Ja sam uvijek bio nabrijan, pun drivea, ambicije, htio da idemo dalje, da idemo na veće stadione. A on je ipak obiteljski čovjek, normalniji. To je isto jedan od razloga zbog čega je došlo do ovog, ali mi sada razumijemo jedan drugoga i prihvatili smo prirodu jedno drugog i uopće nemamo problem. Zapravo nikad se nismo bolje slagali, tek sad smo prijatelji na kraju - rekli su sredinom 2022. tijekom gostovanja u In Magazinu.