Na Google Playju riječ "besplatno" koristit će se isključivo za besplatne igre
Free-to-play naslovi se na Google Playju na području Europske unije uskoro više neće oglašavati kao besplatni.
Free-to-play naslovi se na Google Playju na području Europske unije uskoro više neće oglašavati kao besplatni.
Free-to-play naslovi se na Google Playu na području Europske unije uskoro više neće oglašavati kao besplatni.
Europska komisija je već u nekoliko navrata navela smjernice s naglaskom na zaštitu potrošača i djece, osobito kada je u pitanju kupovina aplikacijama i mobilnim igrama.
Naime, u nedavnom je izvješću za tisak navela kako vidi napredak na području kupovine unutar aplikacija u mrežnim i mobilnim igrama.
Temeljne se smjernice odnose na regulaciju free-to-play tržišta, a usmjerene su Appleu i Googleu.
Smjernice Europske komisije naveo je Bug.hr, a one glase:
"Igrama koje se oglašavaju kao „besplatne” - ne smije se zavaravati potrošače prikrivanjem stvarnih troškova koji su uključeni."
"Igrama se ne bi smjelo izravno navoditi djecu na kupnju proizvoda u igri ili na to da nagovaraju odrasle da im kupuju proizvode."
"Potrošače je potrebno na odgovarajući način informirati o načinu plaćanja, a kupnja se ne bi smjela naplaćivati po automatskim postavkama bez izričitog pristanka potrošača."
"Trgovci bi morali objaviti adresu elektroničke pošte kako bi im se potrošači mogli obratiti u slučaju upita ili pritužbe."
Iz izvješća Europske komisije vidljivo je da je jedini Google ostvario napredak u provedbi smjernica. Promjene čija je provedba u tijeku bit će završene do kraja rujna 2014. godine Tako će cijene biti transparentnije, a korisnicima će biti jasno koja je aplikacija isključivo besplatna.
Tako se u skoroj budućnosti riječ besplatno (free to play) više neće upotrebljavati za igre koje sadržavaju mogućnost kupnje unutar aplikacije, prenosi Bug.hr.
Sve u svemu, free-to-play naslovi se na Google Playu na području Europske unije uskoro više neće oglašavati kao besplatni.
Osim toga, Europska komisija navodi kako Apple nije predstavio konkretna rješenja kojima bi se spriječilo navođenje potrošača na kupnju te istovremeno izrazila zabrinutost zbog neispunjavanja zahtjeva.