LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Vječni misterij

Kako napisati „e-mail” na koji ćete dobiti odgovor?

Dopisivanje mailom jedno je od najpopularnijih dopisivanja na svijetu. Unatoč tome, mnogo nam se puta dogodilo da na neke poruke odgovor jednostavno nismo dobili.

Dopisivanje mailom jedno je od najpopularnijih dopisivanja na svijetu. Unatoč tome, mnogo nam se puta dogodilo da na neke poruke odgovor jednostavno nismo dobili.

Dopisivanje mailom jedno je od najpopularnijih dopisivanja na svijetu.

Unatoč tome, mnogo nam se puta dogodilo da na neke poruke odgovor jednostavno nismo dobili.

Upravo zbog toga donosimo vam 10 savjeta kako napisati poruku na koju ćete dobiti željeni odgovor.

Jasno odredite naslov poruke

Naslov poruke mora sadržavati ono o čemu u poruci doista pišemo. Naslov također mora biti zanimljiv. U moru ostalih poruka, primatelj će na taj način poželjeti otvoriti vašu poruku.

U naslov poruke ubacite „Brzo pitanje“

Na taj način primatelj će znati da želite i brzi odgovor te da vam je taj odgovor doista od velike važnosti.

Poruku uvijek morate imenovati i naznačiti tematiku

Naznačena poruka dobiva na vrijednosti, a ako je dobar naslov poruke, njezin tekst i nije toliko važan.

Procjenom odredite koji je dan u tjednu dobar da određeni primatelj prije pročita vašu poruku

Nakon dana odredite i sat.

Ne odugovlačite

Nikada nemojte pisati besmislice na početku razgovora. E-mail ne služi za čavrljanje. Na početku poruke jasno naznačite zašto šaljete poruku.

Naznačite samo njih kao primatelja

Ukoliko trebate poslati istu poruku na adrese više primatelja, šaljite poruke pojedinačno.

Naznačite rok odgovora

U poruci jasno napišite do kada bi bilo dobro da dobijete povratnu informaciju.

Većina primatelja poruku će pročitati na mobitelu

U takvim situacijama često se događa da primatelj zaboravlja odgovoriti. Zbog toga je potrebno da poruka bude kratka.

Koristite natuknice ili brojčane liste

Ovo se preporuča ako organizirate neki događaj.

U nekim situacijama nemojte uopće koristiti mail

Nisu svi primatelji isti i nisu sve situacije prikladne za korištenje maila. Katkad je bolje upotrijebiti neki drugi kanal. 

FOTO: SCREENSHOT/YOUTUBE