LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Bezalkoholna revolucija

Istraživanja kažu da „generacija Z” konzumira manje alkohola od starijih generacija

Mladi danas više nego ikad razmišljaju o posljedicama koje alkohol može imati na njihovo zdravlje, a također su svjesni važnosti održavanja kontrole nad svojim ponašanjem i imidžem.

Mladi danas više nego ikad razmišljaju o posljedicama koje alkohol može imati na njihovo zdravlje, a također su svjesni važnosti održavanja kontrole nad svojim ponašanjem i imidžem.

Prema izvještaju Berenberg Researcha, pripadnici „generacije Z” konzumiraju alkohol u prosjeku 20% manje od „Milenijalaca”, koji su također pili manje u odnosu na starije generacije. Ovaj pad konzumacije alkohola među mladima postaje sve izraženiji, što se jasno odražava u promijenjenim navikama potrošnje i preferencijama koje oblikuju tržište.

Mladi sve manje koriste Google: društvene mreže postaju novi alat za pretraživanje informacija


Ovaj pad u konzumaciji alkohola uglavnom je motiviran sve većom sviješću o zdravlju, kako fizičkom tako i mentalnom. Mladi danas više nego ikad razmišljaju o posljedicama koje alkohol može imati na njihovo zdravlje, a također su svjesni važnosti održavanja kontrole nad svojim ponašanjem i imidžem, posebno u doba društvenih mreža gdje je svaka pogreška lako dokumentirana i dostupna široj javnosti. Strah od neugodnih objava ili videozapisa često ih potiče da se odluče za zdravije alternative.

Ovo je generacija mladih koja u potpunosti odrasta okružena tehnologijom, a dolazi iza generacije Z


Osim što generacija Z mijenja dinamiku na tržištu pića, ovaj trend također ima šire društvene implikacije. Smanjena konzumacija alkohola može pridonijeti smanjenju problema povezanih s alkoholizmom, kao što su prometne nesreće, obiteljsko nasilje i zdravstveni problemi. No, s druge strane, izaziva i zabrinutost u industriji alkoholnih pića, koja se suočava s potrebom za prilagodbom kako bi zadržala svoj udio na tržištu. S obzirom na to da mladi sve više biraju zdravije opcije, očekuje se da će i ostale industrije, poput ugostiteljstva i zabave, morati prilagoditi svoje ponude kako bi zadovoljile nove zahtjeve tržišta.

Tony Cetinski na Špancirfestu mlade nazvao „Z degeneracijom”, spominjao „Adama i Stevu”, vikao za „Za show spremni”


Osim što generacija Z mijenja dinamiku na tržištu pića, ovaj trend također nudi nove prilike za kreativne inovacije u industriji. Prilagodba tržištu koje teži zdravijim opcijama može dovesti do razvoja novih proizvoda i iskustava koja će privući ovu novu generaciju potrošača.

IZVOR: BERENBERG RESEARCH
FOTO: FREEPIK / ILUSTRACIJA