Bezalkoholna revolucija
Istraživanja kažu da „generacija Z” konzumira manje alkohola od starijih generacija
Mladi danas više nego ikad razmišljaju o posljedicama koje alkohol može imati na njihovo zdravlje, a također su svjesni važnosti održavanja kontrole nad svojim ponašanjem i imidžem.
Mladi danas više nego ikad razmišljaju o posljedicama koje alkohol može imati na njihovo zdravlje, a također su svjesni važnosti održavanja kontrole nad svojim ponašanjem i imidžem.
Prema izvještaju Berenberg Researcha, pripadnici „generacije Z” konzumiraju alkohol u prosjeku 20% manje od „Milenijalaca”, koji su također pili manje u odnosu na starije generacije. Ovaj pad konzumacije alkohola među mladima postaje sve izraženiji, što se jasno odražava u promijenjenim navikama potrošnje i preferencijama koje oblikuju tržište.
Osim što generacija Z mijenja dinamiku na tržištu pića, ovaj trend također ima šire društvene implikacije. Smanjena konzumacija alkohola može pridonijeti smanjenju problema povezanih s alkoholizmom, kao što su prometne nesreće, obiteljsko nasilje i zdravstveni problemi. No, s druge strane, izaziva i zabrinutost u industriji alkoholnih pića, koja se suočava s potrebom za prilagodbom kako bi zadržala svoj udio na tržištu. S obzirom na to da mladi sve više biraju zdravije opcije, očekuje se da će i ostale industrije, poput ugostiteljstva i zabave, morati prilagoditi svoje ponude kako bi zadovoljile nove zahtjeve tržišta.
Osim što generacija Z mijenja dinamiku na tržištu pića, ovaj trend također nudi nove prilike za kreativne inovacije u industriji. Prilagodba tržištu koje teži zdravijim opcijama može dovesti do razvoja novih proizvoda i iskustava koja će privući ovu novu generaciju potrošača.
OZNAKE:
IZVOR:
BERENBERG RESEARCH
FOTO:
FREEPIK / ILUSTRACIJA