Suradnja CROZ-a i HDLU-a
FOTO: Na Savici osvanuo plakat koji tematizira Gen Z
Umjetnički rad Agate Lučić odgovor je na temu Gen Z.
Umjetnički rad Agate Lučić odgovor je na temu Gen Z.
Umjetničko djelo O Romeo, Romeo, zašto si Romeo? umjetnice Agate Lučić postavljeno je 14. prosinca 2021. na plakatu dimenzija 12 x 4,80 m na pročelju zgrade tvrtke CROZ u Zagrebu, kod križanja Slavonske avenije i Avenije Marina Držića gdje će biti izložen šest mjeseci i vidljiv tisućama ljudi.
Tvrtka CROZ, nastojeći društveno odgovorno postupati kroz inkluziju umjetnika u svoje poslovno okružje, odlučila se na suradnju s HDLU jer želi javni prostor i prostor rada svojih djelatnika oplemeniti umjetničkim djelima umjesto uobičajenim reklamnim vizualnim rješenjima. CROZ se na ovaj način želi uključiti u lokalna, kvartovska zbivanja, povezujući globalne društvene teme i suvremenu informatičku tehnologiju kroz umjetnički izričaj.
Umjetnički rad Agate Lučić odgovor je na temu Gen Z. Inspirirana najčešćim načinom komunikacije pripadnika generacije Z, Agata je u središte rada smjestila mobitel. Idejno je potaknuta Shakespeareovim Romeom i Julijom te je najpoznatiju ljubavnu priču nastalu 1590-ih stavila u kontekst ove suvremene generacije.
Svima znanu rečenicu koju Julija upućuje Romeu, umjetnica je ispisala kao poruku na mobitelu. S obzirom na pojednostavljenu komunikaciju kakvu koristi današnje društvo, pozadina je ispunjena emotikonima koje bi, po Agatinoj pretpostavci, Julija odabrala u komunikaciji s Romeom.
Tvrtka CROZ, nastojeći društveno odgovorno postupati kroz inkluziju umjetnika u svoje poslovno okružje, odlučila se na suradnju s HDLU jer želi javni prostor i prostor rada svojih djelatnika oplemeniti umjetničkim djelima umjesto uobičajenim reklamnim vizualnim rješenjima. CROZ se na ovaj način želi uključiti u lokalna, kvartovska zbivanja, povezujući globalne društvene teme i suvremenu informatičku tehnologiju kroz umjetnički izričaj.
Umjetnički rad Agate Lučić odgovor je na temu Gen Z. Inspirirana najčešćim načinom komunikacije pripadnika generacije Z, Agata je u središte rada smjestila mobitel. Idejno je potaknuta Shakespeareovim Romeom i Julijom te je najpoznatiju ljubavnu priču nastalu 1590-ih stavila u kontekst ove suvremene generacije.
Svima znanu rečenicu koju Julija upućuje Romeu, umjetnica je ispisala kao poruku na mobitelu. S obzirom na pojednostavljenu komunikaciju kakvu koristi današnje društvo, pozadina je ispunjena emotikonima koje bi, po Agatinoj pretpostavci, Julija odabrala u komunikaciji s Romeom.
FOTO: HDLU
OZNAKE:
FOTO:
HDLU