Film posvećen ludilu društvenih mreža uskoro u kinima
– Film prati tri dana u životu fitness-influencerice Sylwije nudeći nam uzbudljiv pogled iza kulisa te fascinantne industrije. – ističu predstavnici Zagreb Film Festivala.
– Film prati tri dana u životu fitness-influencerice Sylwije nudeći nam uzbudljiv pogled iza kulisa te fascinantne industrije. – ističu predstavnici Zagreb Film Festivala.
– Film prati tri dana u životu fitness-influencerice Sylwije nudeći nam uzbudljiv pogled iza kulisa te fascinantne industrije. Energična i predana svom poslu, Sylwijina javna persona pršti zaraznom pozitivnošću. No u intimi četiri zida njezina prpošna osobnost postaje hladno povučena i otkriva bolnu prazninu ispod brižno izgrađene blještave fasade. Iako je kao zvijezda društvenih mreža okružena odanim zaposlenicima i stotinama tisuća obožavatelja, Sylwia žudi iskusiti istinsku prisnost. Kada s fanovima podijeli svoje osjećaje usamljenosti, zauzvrat dobije više nego što je očekivala. – ističu predstavnici Zagreb film festivala.
– Hvale ga i kao jedno od prvih ostvarenja uopće koje se na kvalitetan način pozabavilo temom izbjegavajući klišej o influencerima kao površnim ljudima (Seventh Row) te kao osvježavajući film koji, umjesto da postane osuda društvenih mreža, hladne glave promatra svijet influensanja onakvim kakav on i jest: kao cjelodnevni posao (Marta Balaga, Cineuropa). Prikazan je na prestižnim međunarodnim festivalima kao što su oni u Rotterdamu, Göteborgu i Tallinnu te u natjecateljskom programu Zagreb Film Festivala 2020. – dodaju.
Film će se u prvom tjednu moći gledati u čak 20 kina, među kojima su Kino Kinoteka (Zagreb), Art-kino (Rijeka), Kino Urania (Osijek), Kino Valli (Pula), Cineplexx (Zagreb i Split), Kino Gaj (Varaždin), Kino Samobor.