LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Osnove matematike

Četiri, jedan ili neko drugo rješenje? Matematički zadatak za osnovnoškolce zbunio korisnike Twittera

Objava je prikupila više od 60 tisuća komentara, a glavna se polemika vodila oko toga je li rješenje zadataka broj 4 ili broj 1.

Objava je prikupila više od 60 tisuća komentara, a glavna se polemika vodila oko toga je li rješenje zadataka broj 4 ili broj 1.

Kod matematike je stvar vrlo jednostavna - ili si na ispitima bez previše truda dobivao dobre ocjene ili si čitavo obrazovanje proveo na instrukcijama.

Jedan, naizgled jednostavan matematički zadatak, koji bi trebali znati riješiti svi koji su završili osnovnu školu, izazvao je veliku raspravu na Twitteru. 

Prilika za mlade matematičare i programere! Otvorene prijave za radionice prilagođene dobi i predznanju učenika



Objava je prikupila više od 60 tisuća komentara, a glavna se polemika vodila oko toga je li rješenje zadataka broj 4 ili broj 1.

Idem na fakultet i nisam ovo nikad u životu shvatio - stoji u jednom od brojnih komentara, prenosi Index.

Rješenje zadatka uistinu iznosi 4, a taj rezultat će dobiti svi oni koji su slijedili pravilan redoslijed računskih operacija. Zašto je baš 4 točan rezultat, u svom je odgovoru pojasnila učiteljica Anna Masterson.

Škole danas uče da se prvo rješavaju zagrade pa onda dijeljenje, množenje, zbrajanje i oduzimanje. Pored toga, zagrade se računaju kao množenje - pojasnila je učiteljica.

Točno rješenje:
  • 36:3(8-6) = 36:3x2 = 12x2 = 24:6 = 4
IZVOR: INDEX
FOTO: TWITTER/SCREENSHOT