LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
HOWtoWOW

Kako raditi manje, a postići neprocjenjivo više – saznajte na online radionici o time managementu

U tjednu popusta, povodom groznice Crnoga petka, HOWtoWOW marketinška akademija za sve zainteresirane najavljuje besplatnu radionicu: Time Management or How to Achieve More by Doing Less – a broj je prijava ograničen!

U tjednu popusta, povodom groznice Crnoga petka, HOWtoWOW marketinška akademija za sve zainteresirane najavljuje besplatnu radionicu: Time Management or How to Achieve More by Doing Less – a broj je prijava ograničen!

U razdoblju u kojemu se često iz kućnih ureda borimo s motivacijom i učinkovitom organizacijom vremena HURA najavljuje da stiže rješenje HOWtoWOW marketinške akademije – online radionica o time managementu koja će svima zainteresiranima 10. prosinca 2020. s početkom u 10 sati pomoći u postizanju neprocjenjivih rezultata, kvalitetnom balansiranju projektima te minimiziranju uzroka stresa.

– Zahvaljujući podršci Mastercarda, ovu online radionicu predvodit će Tish Mousell, međunarodna stručnjakinja za upravljanje osobnim vremenom – a kako bi dokazala svoju tezu o učinkovitosti, u samo dva sata polaznike će naučiti planirati i prioritizirati radne zadatke pomoću šest elemenata: prepoznavanja nesvjesne nesposobnosti do sposobnosti, metode rada to-do lista, sustava postavljanja prioriteta, eliminiranja prepreka u izvršavanju zadataka, tehnike koncentracije na prioritete te na kraju – implementiranja naučenih tehnika. – poručuju iz HURA-e

Foto: HURA

Ističu i da je Tish Mousell okrunjena titulama jedne od najzabavnijih i najenergičnijih predavačica komunikacijske industrije, a držala je treninge u vodećim organizacijama među kojima su Adam&EveDDB (najbolja agencija na svijetu 2018. godine po Cannesu), najjače agencijske mreže kao što su Publicis, Starcom i W+K, veliki međunarodni klijenti poput Vodafonea, Harrodsa, Manchester Uniteda i mnogi drugi.
– Ulaganje u znanje nikad ne staje, a tu misao uz organizatore iz Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) dijeli i partner ove radionice – Mastercard, koji je svim korisnicima Mastercard® kartica omogućio da radionici pristupe potpuno besplatno putem stranice priceless.com, dok je redovna cijena radionice 1.490 kn + PDV. U mjesecu popusta svima se nudi najljepši mogući dar – dragocjeno vrijeme uz smanjenje stresa – kao savršeno ulaganje u budućnost. – dodaju.
Organizatori napominju i da je broj mjesta ograničen, stoga korisnici za više detalja i prijavu za besplatno sudjelovanje s Mastercard karticom trebaju što prije posjetiti www.priceless.com. Svi ostali korisnici za više detalja mogu posjetiti službenu stranicu HOWtoWOW akademije.
FOTO: HURA