LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
HOWtoWOW

Kako raditi manje, a postići neprocjenjivo više – saznajte na online radionici o time managementu

U tjednu popusta, povodom groznice Crnoga petka, HOWtoWOW marketinška akademija za sve zainteresirane najavljuje besplatnu radionicu: Time Management or How to Achieve More by Doing Less – a broj je prijava ograničen!

U tjednu popusta, povodom groznice Crnoga petka, HOWtoWOW marketinška akademija za sve zainteresirane najavljuje besplatnu radionicu: Time Management or How to Achieve More by Doing Less – a broj je prijava ograničen!

U razdoblju u kojemu se često iz kućnih ureda borimo s motivacijom i učinkovitom organizacijom vremena HURA najavljuje da stiže rješenje HOWtoWOW marketinške akademije – online radionica o time managementu koja će svima zainteresiranima 10. prosinca 2020. s početkom u 10 sati pomoći u postizanju neprocjenjivih rezultata, kvalitetnom balansiranju projektima te minimiziranju uzroka stresa.

– Zahvaljujući podršci Mastercarda, ovu online radionicu predvodit će Tish Mousell, međunarodna stručnjakinja za upravljanje osobnim vremenom – a kako bi dokazala svoju tezu o učinkovitosti, u samo dva sata polaznike će naučiti planirati i prioritizirati radne zadatke pomoću šest elemenata: prepoznavanja nesvjesne nesposobnosti do sposobnosti, metode rada to-do lista, sustava postavljanja prioriteta, eliminiranja prepreka u izvršavanju zadataka, tehnike koncentracije na prioritete te na kraju – implementiranja naučenih tehnika. – poručuju iz HURA-e

Foto: HURA

Počinje nova sezona Teatra &TD: studenti prvu izvedbu gledaju besplatno



Zaboravite dosadne učionice – evo kako mladi uče o brodogradnji na plaži!


Ističu i da je Tish Mousell okrunjena titulama jedne od najzabavnijih i najenergičnijih predavačica komunikacijske industrije, a držala je treninge u vodećim organizacijama među kojima su Adam&EveDDB (najbolja agencija na svijetu 2018. godine po Cannesu), najjače agencijske mreže kao što su Publicis, Starcom i W+K, veliki međunarodni klijenti poput Vodafonea, Harrodsa, Manchester Uniteda i mnogi drugi.
– Ulaganje u znanje nikad ne staje, a tu misao uz organizatore iz Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) dijeli i partner ove radionice – Mastercard, koji je svim korisnicima Mastercard® kartica omogućio da radionici pristupe potpuno besplatno putem stranice priceless.com, dok je redovna cijena radionice 1.490 kn + PDV. U mjesecu popusta svima se nudi najljepši mogući dar – dragocjeno vrijeme uz smanjenje stresa – kao savršeno ulaganje u budućnost. – dodaju.
Organizatori napominju i da je broj mjesta ograničen, stoga korisnici za više detalja i prijavu za besplatno sudjelovanje s Mastercard karticom trebaju što prije posjetiti www.priceless.com. Svi ostali korisnici za više detalja mogu posjetiti službenu stranicu HOWtoWOW akademije.

Posljednja iška „lopižarka” prenijet će znanje studentima na praktičnoj radionici tradicijskog lončarstva


FOTO: HURA