INICIJATIVA
Blog ne mora biti samo puko naklapanje, već pravi mali projekt kojim ćeš osvojiti budućeg poslodavca
Svoj BLOG i sve ono što ste izgradili oko njega možete staviti u svoj portfolio
Svoj BLOG i sve ono što ste izgradili oko njega možete staviti u svoj portfolio
Fakultetska diploma ti je u ruci, a tvoje radno iskustvo do sada ti se ne čini dovoljno relevantno? Pod svaku cijenu želiš osvojiti poslodavca i svjestan/na si da je tržište za ono čime se ti želiš baviti ponekad i malo nemilosrdno?
Pokreni BLOG, ali neka tvoj BLOG bude tvoj pravi mali projekt.
Kako ćeš to napraviti?
Nađi temu oko koje si strastven/na i dobro razmisli je li relevantna za posao kojim se želiš baviti. Nemoj pritom napisati samo jedan post i očekivati da će te netko zbog toga shvatiti ozbiljno.
Kako ćeš otvoriti blog?
Danas je puno načina. Inicijativa je ono što tvoj poslodavac uvijek traži, stoga je preporuka da istražiš dostupne resurse na internetu koji će ti omogućiti da tvoj blog izgleda više kao mala web stranica. Probaj s tutorijalima za WordPress – tako kreni s izgradnjom osobnog brenda. Prednosti dizanja takvog tipa bloga/stranice su i u tome što možeš dodati sekciju o sebi.
Međutim, ako uzmemo u obzir da su danas razvijene društvene mreže, možemo reći da je to za one najhrabrije. Ako si ipak za jednostavnije opcije, uvijek možeš otvoriti i Instagram profil koji će se baviti određenom temom ili početi pisati na LinkedInu.
Što god od toga napravio – počeo si graditi svoj projekt.
Ipak, postavlja se pitanje što ćete dalje?
Pratite čitanost svojih postova, dopustite si razumjeti brojke, zavirite u svijet analitike te dođite do spoznaja o tome koja publika vas prati; za početak dođite do spola i dobne starosti.
Kada dođete do tih saznanja, investirajte 10-ak kuna u oglašavanje jednog posta, upravo 'targetirajući' publiku koja pokazuje zapažen interes za ono što radite i tako pratite što se događa s vašim profilom/web stranicom. Pratite raste li broj pregleda i postoji li svojevrsni angažman publike s vašim sadržajem; postoje li oznake sviđanja, komentari ili možda dijeljenja.
Ako ste dovoljno motivirani, to će vam poslužiti i da malo istražite pojam algoritma koji diktira sve što se objavljuje na društvenim mrežama.
Svoj BLOG i sve ono što ste izgradili oko njega možete staviti u svoj portfolio i pritom opisati sve što ste izgradili oko njega te brojke do kojih ste došli.
3 su vještine koje će vaš poslodavac vidjeti kroz ovakav pristup:
1. Digitalna pismenost
2. Inicijativa i motiviranost
3. Orjentiranost na rezultat
To su stvari bez kojih kao mlada osoba danas na tržištu ne možeš, stoga pokaži da ih imaš i odvaži se pokrenuti svoju priču još danas.
Pokreni BLOG, ali neka tvoj BLOG bude tvoj pravi mali projekt.
Kako ćeš to napraviti?
Nađi temu oko koje si strastven/na i dobro razmisli je li relevantna za posao kojim se želiš baviti. Nemoj pritom napisati samo jedan post i očekivati da će te netko zbog toga shvatiti ozbiljno.
Kako ćeš otvoriti blog?
Danas je puno načina. Inicijativa je ono što tvoj poslodavac uvijek traži, stoga je preporuka da istražiš dostupne resurse na internetu koji će ti omogućiti da tvoj blog izgleda više kao mala web stranica. Probaj s tutorijalima za WordPress – tako kreni s izgradnjom osobnog brenda. Prednosti dizanja takvog tipa bloga/stranice su i u tome što možeš dodati sekciju o sebi.
Međutim, ako uzmemo u obzir da su danas razvijene društvene mreže, možemo reći da je to za one najhrabrije. Ako si ipak za jednostavnije opcije, uvijek možeš otvoriti i Instagram profil koji će se baviti određenom temom ili početi pisati na LinkedInu.
Što god od toga napravio – počeo si graditi svoj projekt.
Ipak, postavlja se pitanje što ćete dalje?
Pratite čitanost svojih postova, dopustite si razumjeti brojke, zavirite u svijet analitike te dođite do spoznaja o tome koja publika vas prati; za početak dođite do spola i dobne starosti.
Kada dođete do tih saznanja, investirajte 10-ak kuna u oglašavanje jednog posta, upravo 'targetirajući' publiku koja pokazuje zapažen interes za ono što radite i tako pratite što se događa s vašim profilom/web stranicom. Pratite raste li broj pregleda i postoji li svojevrsni angažman publike s vašim sadržajem; postoje li oznake sviđanja, komentari ili možda dijeljenja.
Ako ste dovoljno motivirani, to će vam poslužiti i da malo istražite pojam algoritma koji diktira sve što se objavljuje na društvenim mrežama.
Svoj BLOG i sve ono što ste izgradili oko njega možete staviti u svoj portfolio i pritom opisati sve što ste izgradili oko njega te brojke do kojih ste došli.
3 su vještine koje će vaš poslodavac vidjeti kroz ovakav pristup:
1. Digitalna pismenost
2. Inicijativa i motiviranost
3. Orjentiranost na rezultat
To su stvari bez kojih kao mlada osoba danas na tržištu ne možeš, stoga pokaži da ih imaš i odvaži se pokrenuti svoju priču još danas.
OZNAKE:
FOTO:
STUDENTSKI.HR VIA CANVA