LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Očekuje se oko 180 tisuća posjetitelja iz 140 zemalja svijeta

24 nova imena u line-upu festivala Ultra Europe

Najavljena su nova imena poput Paula van Dyka, Jamiea Jonesa i Dasha Berlina, a prodaja ulaznica ruši sve rekorde. Uskoro kreće i prodaja novih regionalnih ulaznica.

Najavljena su nova imena poput Paula van Dyka, Jamiea Jonesa i Dasha Berlina, a prodaja ulaznica ruši sve rekorde. Uskoro kreće i prodaja novih regionalnih ulaznica.

Poznata su nova imena koja će rasplesati Poljud ovo ljeto. Tako u Split dolaze i Jamie Jones, član elektro grupe Hot Natured,  Paul van Dyk, jedan od najpoznatijih svjetskih DJ-a trance glazbe, Solomun, koji će prvi put zasvirati pred tisućama posjetitelja festivala Ultra Europe, a i ove godine rezident je prestižnog kluba Pacha na Ibizi, Marco Carola, talijanski DJ koji je svojim techno i minimal zvukom zarazio obožavatelje diljem svijeta te Dash Berlin, nizozemski EDM projekt osnovan 2007. godine iza kojeg stoje Jeffrey, Sutorious, Eelke Kalberg i Sebastiaan Molijn. 

Popisu izvođača pridružuju se i Blau, Andrew Rayel, Apollonia, AIB, DVBBS, Chaim, Flosstradamus, Galantis, Guy Greber, Harvardbass, Hot Since 82, The Chainsmokers, Markus Schulz, Marlo, Nic Fanciulli, Orjan Nilsen, Sasha, Umek te W&W.

Uz to, organizatori su na jučerašnjoj konferenciji za medije u Splitu najavili i ostale novosti za posjetitelje koje su pripremili u suradnji s partnerima te potvrdili rekordne rezultate prodaje ulaznica. Naime, prema trenutnim najavama, tijekom 7 dana Ultra ludila, oko 180.000 ljudi iz više od 140 zemalja svijeta plesat će uz glazbu više od 120 DJ-a svijeta na 8 festivalskih pozornica.

Potencijal i pozitivan utjecaj festivala Ultra Europe na turističke i gospodarske rezultate te imidž Hrvatske u svijetu već je dobro poznat, a festival podržavaju Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica i grad Split. Uz njihovu podršku, organizatori planiraju produžiti trajanje ugovora o održavanju festivala u Hrvatskoj do 2022. godine, što je 5 godina više od prvotnog plana. Tako će festival Ultra Europe generirati 500 milijuna kuna dodatne potrošnje godišnje.

Uzevši u obzir sve ove rezultate, i ne čudi da je Ultra Europe najveće događanje u organizaciji tvrtke Ultra Worldwide nakon Ultra Music Festivala u Miamiju koji se održava već 16 godina zaredom i to već nakon premijernog izdanja 2013. godine, s potencijalom da i preraste američko izdanje. No, osim interesa koji dolazi iz gotovo svih zemalja svijeta,  domaća publika je itekako zainteresirana za najveći festival elektroničke glazbe u regiji pa je tako prvi kontignent regionalnih ulaznica već rasprodan, a od 15. svibnja u prodaji je drugi kontingent po cijeni od 899 kuna u odabranim T-centrima, Tisak Media Centrima te na Ticket Shopu. 

„S velikim zadovoljstvom i optimizmom gledamo u budućnost. Ne samo zbog izvanrednih rezultata prodaje ulaznica i interesa za festival koji dolazi iz svih dijelova svijeta, nego i zato što imamo jaku podršku partnera i sponzora, kojima zahvaljujem i nadam se da će ostati uz nas u ostvarenju cilja da Ultra Europe zadržimo u Hrvatskoj do 2022. godine, izjavio je Joe Bašić, direktor tvrtke Adria MM Produkcija i podsjetio kako je Ultra Europe najveće međunarodno događanje u povijesti Hrvatske te nije samo glazbeno događanje.

To je jedinstveno iskustvo koje posjetiteljima, osim uživanja u glazbi trenutno najpopularnijih DJ-a svijeta, pruža i mogućnost otkrivanja hrvatske obale i Jadranskog mora kao vrhunske turističke destinacije. To je ujedno i savršena kulisa za najsuvremeniju produkciju koja prati festival.

Humanitarni koncert za splitsku pedijatriju: nastupaju Klapa Partenca, Brkovi i drugi


Važnost festivala Ultra Europe za turističku ponudu Hrvatske naglasio je i Daglas Koraca, zamjenik ministra turizma:

„Hrvatska gradi imidž destinacije s brojnim i raznolikim ponudama tijekom čitave godine Iako je Hrvatska poznata po svojim prirodnim ljepotama,  svjesni da je potrebno puno više od „sunca i mora“, kako bismo privukli veći broj turista pa je samim time iznimno važno stvarati dodatne ponude i motive za dolazak turista u Hrvatsku kako bismo bili što konkurentniji među ostalim mediteranskim zemljama, a i u ostatku svijeta. Manifestacije kao što su Ultra Europe, a koje imaju atribut svjetski poznatih atrakcija, uvelike pridonose stvaranju nove i drugačije slike Hrvatske. Sretni smo što ćemo i ove godine Ultru ugostiti u Hrvatskoj.“

Zbog velikog interesa, organizatori su pripremili i jednodnevne ulaznice koje će se po cijeni od 575 kuna (75 eura) moći kupiti od 18. svibnja u odabranim T-centrima, Tisak Media Centrima te na Ticket Shopu, pa će tako i oni koji nisu u  mogućnosti posjetiti sva tri festivalska dana moći uživati u nastupima zvijezda poput Chemical Brothersa, Davida Guette ili Axwella i Ingrossa. Od 1. lipnja bit će moguće kupovati ulaznice na tri rate ukoliko se kupuju online.

Također, od ponedjeljka 25. svibnja te svaki sljedeći ponedjeljak, u okviru akcije MasterCard® Monday's  svima se nudi prilika da uštede 10 % za online kupnju dvije ili više festivalskih ulaznica ukoliko ih budu kupovali MasterCard® karticama. Uz to, kako je pojasnila Aleksandra Babić, voditeljica marketinga za tržišta Hrvatske, Izraela, Mađarske, Rumunjske i Slovenije, za vrijeme trajanja festivala nadopuna iznosa na festivalskim narukvicama (top up) za korisnike MasterCarda® bit će bez naknade.

Ulaznice za party na Hvaru – Ultra Beach – gotovo su rasprodane – ostalo ih je još samo 500, a mogu se kupiti na stranici Ultra Europe. 

Festival Ultra Europe od samih početaka podržava i Heineken Hrvatska, službeno pivo festivala:

Splitski studenti Umjetničke akademije pokazat će svoje vještine u večernjem koncertu


„Ponosni smo što je Heineken, najinternacionalnije premium pivo na svijetu, treću godinu zaredom sponzor i službeno pivo Ultra Europe festivala. Heineken je jedinstven: to je vodeći globalni pivski brend i dostupan je u gotovo svakoj zemlji svijeta. Nadalje, Heineken je predan tome da iznenadi svoje potrošače i osigura im jedinstvena iskustva bez obzira gdje se nalazili stoga se izvrsno uklapa u koncept Ultra Europe festivala na kojeg dolaze ljudi iz cijelog svijeta. Pivo se veže s uživanjem i zabavom, a mi pozivamo sve posjetitelje Ultra Europe festivala da otvore svoj svijet, odlično se zabave i da u Heinekenu uživaju odgovorno“, izjavio je Roberto Giugliano, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska.

Dolazak fanova iz svih dijelova svijeta, olakšala je i suradnja s Atlasom, koji, u suradnji s tvrtkom Travel 2 Ultra,  od samih početaka podržava festival:

„Biti već treću godinu zaredom partner festivala Ultra Europe čast je i velika odgovornost. Atlas kao vodeća domaća DMC kompanija sustavno razvija i proširuje ponudu kako bi pridonio kvalitetnom upravljanju sadržajem na destinaciji. Ove godine na zasebnoj smo internetskoj stranici Ultra gostima ponudili ulaznice, smještaj, pakete, partyje i posebno kreirane izlete, a novost je i povoljnija ponuda zrakoplovnih karata. Pratimo potrebe organizatora koristeći resurse cijele grupacije i rezultat je odličan. Interes sa svih naših tržišta je velik i sve je spremno za festival. Počeli smo i s pregovorima za sljedeće sezone. Vjerujem da će turistički subjekti Hrvatske pokazati punu kooperativnost i zajednički održati dobar trend festivala u Hrvatskoj“, izjavio je Tomislav Varga, predsjednik Uprave Atlasa i adriatica.net Grupe

Novost među sponzorima ove je godine Hrvatski Telekom koji je prvi put sponzor festivala Ultra Europe. Osim pokroviteljstvom, HT će festival Ultra Europe podržati uslugama i telekomunikacijskom infrastrukturom.

Osim kupnje ulaznica po promotivnim cijenama u odabranim T-centrima, svatko tko kupi ulaznicu putem otisnutog QR koda može skenirati ili kliknuti na www.bit.ly/deezerue6 poveznicu s direktnim pristupom na playlistu s ovogodišnje Ultre održane u travnju u Miamiju i s prošlogodišnje u Splitu koja je ekskluzivno dostupna na Deezeru, kako je pojasnila Sanja Milinović, direktorica Odjela za direktan nastup na tržištu u Hrvatskom Telekomu.

„Osim u dobroj glazbi, posjetitelji Ultre moći će se zabaviti uz niz interaktivnih zabavnih sadržaja, osvajati nagrade ili kupiti posebne pakete za korisnike bonova i pretplatnike koje će zajednički pripremiti Samsung i Hrvatski Telekom. Za sve one koji, nažalost, neće moći doći na festival Ultra Europe, pripremili smo dodatnu poslasticu: ovogodišnja Ultra bit će ekskluzivno u live prijenosu 10., 11. i 12. srpnja na MAXtv-u, na platformi MAXtv To Go i putem tportala. Naravno, bit će tu još niz iznenađenja koja ćemo objaviti u narednom razdoblju putem društvenih mreža i drugih medija“, istaknula je Sanja Milinović.

Sve servisne informacije, listu najčešće postavljanih pitanja i odgovora, kao i sve novosti o festivalu, mogu se pronaći na stranici Ultra Europe, službenoj Facebook stranici festivala te Twitter profilu.