LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Potpisivanje Sporazuma

Sveučilište u Zagrebu počinje surađivati sa Sveučilištem u Buenos Airesu

Potpisan je Sporazum o akademskoj suradnji između Sveučilišta u Zagrebu i Sveučilišta u Buenos Airesu, s ciljem poticanja suradnje u prirodoslovnom, medicinskom i biokemijskom području, agronomiji, veterini i jezikoslovlju.

Potpisan je Sporazum o akademskoj suradnji između Sveučilišta u Zagrebu i Sveučilišta u Buenos Airesu, s ciljem poticanja suradnje u prirodoslovnom, medicinskom i biokemijskom području, agronomiji, veterini i jezikoslovlju.

U četvrtak, 24. siječnja 2019. godine, rektor Sveučilišta u Zagrebu, prof. dr. sc. Damir Boras, ugostio je veleposlanika Argentinske Republike NJ. E. Maximiliana Gabriela Gregorija Cernadasa i dr. Gabriela Capitellija, voditelja Ureda za međunarodnu suradnju Sveučilišta u Buenos Airesu.

Tijekom sastanka potpisan je Sporazum o akademskoj suradnji između ovih dvaju sveučilišta kako bi ona posebno poticala razvoj međusobne suradnje u prirodoslovnom, medicinskom i biokemijskom području, agronomiji, veterini i jezikoslovlju. Predsjednik Odbora za znanost i međunarodnu suradnju akademik Vladimir Bermanec, predstavnica Medicinskog fakulteta prof. dr. sc. Adrijana Vince i voditeljica središnjeg Ureda za međunarodnu suradnju Sveučilišta u Zagrebu dr. phil. Branka Roščić također su nazočili sastanku.

S obzirom na to da u Argentini, posebice u Buenos Airesu, živi oko 300 000 hrvatskih iseljenika, Sveučilište u Buenos Airesu podučava hrvatski jezik i kulturu na dvama fakultetima – Filozofskom i Ekonomskom. Također se razmatra osnivanje argentinsko-hrvatskog ureda za akademsku i kulturnu suradnju.

Od volontiranja u bolnicama do božićnih akcija: zagrebački studenti prednjače u humanitarnom radu, a jedan fakultet se posebno ističe!


Universidad de Buenos Aires osnovano je 1891. godine te ima oko 350 000 studenata i oko 31 000 akademskih zaposlenika. Najznačajnije je javno sveučilište u cijeloj Latinskoj Americi.  

FOTO: IVAN PERKOV / STUDENTSKI.HR