Eksperiment
Sveučilište koristi igrice kako bi potaknulo građane na cijepljenje protiv koronavirusa
– Bilo je zabavno, definitivno. Osjećaj je kao da ste tamo. – rekao je jedan od sudionika eksperimenta.
– Bilo je zabavno, definitivno. Osjećaj je kao da ste tamo. – rekao je jedan od sudionika eksperimenta.
Sveučilište u Kopenhagenu provelo je eksperiment u kojemu su sudionici nosili VR naočale i igrali igricu u kojoj su bili u ulozi starije osobe koja je šetala po trgovini i izbjegavala prolaznike zaražene koronavirusom, prenosi Reuters.
Osobe zaražene koronavirusom u trgovini bile su odjevene u crveno, dok su cijepljene osobe bile odjevene u plavo.
Osobe zaražene koronavirusom u trgovini bile su odjevene u crveno, dok su cijepljene osobe bile odjevene u plavo.
– Bilo je zabavno, definitivno. Osjećaj je kao da ste tamo. – rekao je sudionik Adam koji se zarazio u igrici i koji se htio cijepiti još i prije nego je igrao igricu.
Profesor sa psihologije Robert Bohm sa spomenutoga Sveučilišta rekao je da se i iz sličnih studija kod sudionika primijetio porast namjere cijepljenja. Mišljenja je da se ta ideja može koristiti i drugdje, primjerice, u ambulantama.
Svjetska zdravstvena organizacija smatra da se cijepljenjem može spriječiti od 4 do 5 milijuna smrtnih slučajeva godišnje, no da je tijekom veljače i ožujka više od 1/4 odraslih iz Europske unije reklo da će odbiti cijepljenje, piše Reuters.
Svjetska zdravstvena organizacija smatra da se cijepljenjem može spriječiti od 4 do 5 milijuna smrtnih slučajeva godišnje, no da je tijekom veljače i ožujka više od 1/4 odraslih iz Europske unije reklo da će odbiti cijepljenje, piše Reuters.
OZNAKE:
FOTO:
PIXABAY