LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Dani komunikacija

Sto PRoblema Brexita komentiraju britanski veleposlanik i najbolji komunikacijski stručnjaci

Kako je to biti nesiguran što će biti sutra, najbolje zna Velika Britanija koja se i dalje bori s Brexitom, a što o tome misle novinarka vanjske politike, komunikacijski stručnjak i britanski veleposlanik u Hrvatskoj saznajte u Rovinju.

Kako je to biti nesiguran što će biti sutra, najbolje zna Velika Britanija koja se i dalje bori s Brexitom, a što o tome misle novinarka vanjske politike, komunikacijski stručnjak i britanski veleposlanik u Hrvatskoj saznajte u Rovinju.

U novinama širom svijeta jedna tema ne jenjava – Brexit. Britanci još uvijek odlučuju kako točno provesti rezultat referenduma iz 2016. na kojem je većina glasala za izlazak iz EU-a te vlada strah i podijeljeno mišljenje prema događaju za koji već sada znamo da će postati presedan koji će potaknuti lavinu posljedičnih reakcija. One sekunde kada Velika Britanija prestane biti dio europske obitelji, cjelokupna budućnost Europske unije i životi svih njenih stanovnika drastično će se promijeniti.

Vlada neizvjesnost, zasićenost medija te zabrinutost javnosti – stavovi Britanaca, ali i svih ostalih Europljana oblikovani su slikom Brexita koja se stvara u medijskom prostoru. Kraj ožujka označava kraj čitave jedne političke ere, a medijska kampanja kojoj je cilj uspješno je prebroditi tek će tada dosegnuti svoj vrhunac.

Koliko komunikacijski stručnjaci utječu na percepciju Brexita u očima građana Ujedinjenog Kraljevstva, ali i cijele Unije? Mogu li kvalitetni odnosi s javnošću u takvim trenucima pomoći stabilizaciji situacije? Koji su odgovori na ova, ali i brojna druga pitanja o kampanji koja je budućnost Europske unije učinila neizvjesnom, na panelu u sklopu Dana komunikacija komentirat će dopisnica Jutarnjeg lista s adresom u Londonu Ana Muhar Blanquart, britanski veleposlanik u Hrvatskoj Andrew Dalgleish i stručnjak za odnose s javnošću te politički komentator Krešimir Macan.

Iskoristite priliku i na božićnoj radionici naučite kako stvoriti uspješnu PR-kampanju


IZVOR: KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ
FOTO: PIXSELL